זה כבר לא מקרי. הפסד שני ברציפות למכבי בן בנות אשדוד

נוצחה בחוץ 77:71 על ידי בנות הרצליה. אשדוד במקום השביעי בליגה עם שני הפסדים משני משחקים. בחמישי תנסה אשדוד להשיג ניצחון ראשון בבית מול רעננה מהתחתית.

לא זכור לנו מתי בפעם האחרונה מכבי בן בנות אשדוד היו במקום השביעי בליגה. לאחר שני מחזורים רושמת אלופת המדינה בכדורסל נשים, שני הפסדים ומקום שביעי. לא כך חשבו לפתוח את העונה. זה מתחיל להראות לא מקרי.

לאחר ההפסד הראשון בליגה מול רמת חן, חיפשו באשדוד ניצחו ליגה ראשון במשחק החוץ מול בנות הרצליה. אשדוד פתחה את הרבע הראשון רע וירדה במינוס 7 לאחר 25:18 ברבע, הרבה מאוד נקודות שספגה הקבוצה של עדן ענבר. למחצית ירדו הקבוצות בתוצאה 33:42 להרצליה.

ברבע השלישי שהיה של אשדוד היא ניצחה 26:17 והתוצאה התאזנה 59:59. אשדוד במשחק. הרבע האחרון המשיך להיות צמוד ומרתק. הרצליה הוליכה 63:68 חמש דקות לסיום עם עוד ערב ענק של קריסטל ברדפורד. שלוש דקות לסיום הראה לוח התוצאות 66:71 להרצליה וסל של אופיר בנט סגר את העניין ושלח את הרצליה לחגוג 71:77 למארחת. בחמישי תנסה אשדוד להשיג ניצחון ראשון בבית מול רעננה מהתחתית.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 24, הופקינס 18, אדמס 17, פרסלי 5, האטיס 4, רוזנטל 2, פרידמן 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך