תאונה קטלנית ברכבת הקלה גרמה למותו של בני גרינברג מוותיקי העיר

אסון למשפחת גרינברג, מהוותיקות בעיר, חודש לאחר ששכל את אישתו נורית ז"ל, תאונה קשה באיזור הרכבת הקלה בת"א הובילה למותו של בני גרינברג
נרות דולקים

אמש אירעה תאונה באתר הרכבת הקלה בת"א שהובילה למותו של בני גרינברג מתושבי העיר.

גרינברג שימש כמנהל עבודה במקום, מפרטי התאונה עולה כי האירוע התרחש לקראת השעה 22:00 כאשר נהג מערבל בטון יצא מאתר העבודות, מנחם בגין בת"א וסמוך ליציאתו מהמקום פגע בגרינברג והמשיך בנסיעתו.

לאחר דיווח למשטרה על "תאונת פגע וברח" אותר הנהג בן 56. הנהג חזר אל מקום האירוע ועוכב ע"י בוחני התנועה של מחוז ת"א לחקירה.

יתר על כן, עבור משפחת גרינברג זהו אסון כבד כאשר רק לפני חודש שכלו המשפחה את אשתו של גרינברג נורית ז"ל.

בני המספחה שספדו לו סיפרו על איש עבודה שעסק רבות בפיתוחה של א"י: "הוא היה קודם כול בן אדם. אוהב את החיים ואוהב אדם. איש עבודה, ציוני בנשמה, בנה את הארץ וסלל אותה כמעט חמישים שנה – השתתף בפרויקטי הבנייה הגדולים של מדינת ישראל החל מבניית העיר ימית, בניית הנגב וכל אזורי הארץ. היה טוב ומיטיב לכל אדם. אהב את החיים את המשפחה, את הארץ. היה חרוץ, מסור ועבד עד רגעיו האחרונים. לא מאמינים שאנחנו מדברים עליו בלשון עבר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך