מס' 2 של כצנלסון: "גם אנחנו לא ננצח בסיבוב ראשון"

יממה לפני הבחירות המכריעות דיונים באולפן השקוף של "אשדוד אונליין" בנושא ראש העיר הבא של אשדוד ותוצאות הסקרים עם התבטאות מפתיעה מצדו של חנוך דרך ארליך, מספר 2 בסיעתו של המועמד סניה כצנלסון
מס' 2 של כצנלסון: "גם אנחנו לא ננצח בסיבוב ראשון"

יממה לפני יום הבחירות הגדול, הבוקר בתוכניתו של שי מלול ברדיו "אשדוד אונליין" התארח עו"ד חנוך דרך ארליך, מספר 2 בסיעת "אשדוד ביחד" של המועמד לראשות העיר שמעון סניה כצנלסון באולפן השקוף וסיפר על הרגעים האחרונים לקראת הרגע המכריע והיציאה לקלפיות בעיר אשדוד, שבה יצאו להצביע כ- 183,000 בעלי זכות הצבעה בעיר אשדוד.

ארליך דיבר על תוצאות הסקרים שמנבאות כי נכון לכרגע אף אחד מהמועמדים לראשות העיר לא עובר את סף 40 האחוזים הנדרשים למועמד כדי לנצח בסיבוב הראשון. ארליך הפתיע ואמר: "גם המועמד שלנו סניה כצנלסון לא עובר בסיבוב ראשון". חיים שייב יו"ר ההסתדרות במרחב המקומי, התארח גם כן באולפן וחלק על דבריו של ע"וד חנוך. שייב טען כי לסרי מנצח כבר בסיבוב הראשון.

כמו כן, על פי תוצאות הסקרים האחרונים ניתן לראות כי אכן המועמדים הנ"ל עם מספר אחוזים גבוהים יחסית לשאר המועמדים אך נכון לכרגע אין אף מועמד שעובר את סף 40 האחוזים. כאשר התוצאות ללסרי על פי הסקרים הם: 39.1% ולכצנלסון 18.6%.

המשך הדיון התנהל סביב הסוגיות הבאות, שביניהם מחאת השבת ופרוייקט ה – Reway.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך