רק עוד רגע. שער בתוספת הזמן ניצח לחדרה את המשחק 2:3 על מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד חזרה פעמיים מפיגור ל-2:2. אבל לא שמרה ברגע האחרון בתוספת הזמן ונכנעה 3:2 משער של לוסיו, שניצח את המשחק לחדרה. אשדוד הייתה ראויה לנקודה.
רק עוד רגע. שער בתוספת הזמן ניצח לחדרה את המשחק 2:3 על מ.ס אשדוד
קינדה בדרך לשער חדרה (צילום: טל אקוקה)

לפעמים חסר גרוש לליגה. לפעמים רגע אחד. זה בדיוק מה שהיה חסר למ.ס אשדוד בכדי לחזור עם נקודה מהמשחק מול חדרה. אשדוד חזרה פעמיים מפיגור ל-2:2, אבל בתוספת הזמן בדקה ה-93, הצליח לוסיו למצוא רגע אחד פנוי ברחבה של אשדוד לנצח לחדרה את המשחק 2:3.

אחרי 12 דקות יכולה הייתה אשדוד לעלות על לוח התוצאות. יוסיפ איבנצ'יץ' בעט מול אג'ידה מקרוב, קינדה היה הראשון להגיע להדיפה של השוער אבל החמיץ' שער בטוח מחמישה מטרים, כשבעט מעל לשער.

חדרה הגיבה בדקה ה-24, קווין טאפוקו עלה גבוה והגיע ראשון לכדור קרן, הנגיחה שלו הקדימה את כולם וחדרה פנימה. אשדוד חזרה למשחק  בדקה ה-40 והשוותה ל-1:1. ניר ברדע  הגיע ראשון לכדור קרן של דן ביטון ונגח לפינה הרחוקה של אג'ידה ולרשת. ברוצ'יץ' כמעט עשה מהפך. אבל על כמעט לא מקבלים שער.

דן ביטון. שער ובישול. (צילום: טל אקוקה)

חדרה חזרה טוב יותר מהמחצית השנייה ועלתה ל-1:2, הדקה ה-56. פלומין הגביה קרן, דובב גבאי החליק עם הראש לדוד מתאוס שהוריד  נהדר ללוסיו, שמתוך רחבת החמש כבש. אבל אשדוד שוב חזרה עם הרבה אופי. דור גלילי העביר כדור משמאל, דין דוד, שנכנס כמחליף והוסיף הרבה כח, השתלט והוריד נהדר עם העקב לדן ביטון שמ-7 מטרים כבש, 2:2.

חוגגים את השיוויון הזמני של ברדע (צילום: טל אקוקה)

שתי הקבוצות ניסו להשיג הכרעה. אשדוד יצאה למתפרצת בתוספת הזמן, חדרה הצליחה לחלץ ויצאה למתפרצת משלה. הכדור הגיע ללוסיו שהגיע מול ג'ראפי וניצח את המשחק לחדרה 2:3.

מ.ס אשדוד : ג'ראפי, בן זקן, עמית ביטון, ברדע, ברוצ'יץ', אווסו, קינדה (מושל, 88), דן ביטון, גלילי (ריכרט, 72), הבראן, איבנצ'יץ' (דין דוד, 48).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך