האולטימטום של חמאס: הזרימו לנו 15 מיליון דולר או שנלך להסלמה

הדרישה היא במזומן מדי חודש וזאת על מנת למנוע הסלמה נוספת. בנוסף, מציבים בארגון הטרור תנאי נוסף - להעביר את הכסף עד חמישי הקרוב. הדרישה לתשלום במזומן נועדה לעקוף את מנגנון התיאום והפיקוח הישראלי שהיה נהוג עד כה - כאשר אבו מאזן שילם את המשכורות בשקיפות. שינוי המצב הקיים יאפשר לחמאס להזרים את הכסף ישירות לפעילות הטרור.

לא להאמין. חמאס העביר אולטימטום לישראל ועוד איזה. בהנהגת חמאס מציבים אולטימטום שלפיו על ישראל להעביר 15 מיליון דולרים במזומן מדי חודש וזאת על מנת למנוע הסלמה נוספת. בנוסף, מציבים בארגון הטרור תנאי נוסף – להעביר את הכסף עד חמישי הקרוב.

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו החזיר את הספקת הדלק הקטרי לרצועה – חמאס מעלה את רף הדרישות שלו. במסמך שהעביר מנהיג הארגון יחיא סינוואר למצרים – הוא דורש שישראל תעביר את הכסף הקטרי לתשלום המשכורות בעזה במזומן לידי החמאס.

במסמך נוקב סינוואר בתאריך: העברת הכספים צריכה להתרחש עד יום חמישי הקרוב. אם לא – חמאס יגביר את המהומות מול הגדר.

הדרישה לתשלום במזומן נועדה לעקוף את מנגנון התיאום והפיקוח הישראלי שהיה נהוג עד כה – כאשר אבו מאזן שילם את המשכורות בשקיפות. שינוי המצב הקיים יאפשר לחמאס להזרים את הכסף ישירות לפעילות הטרור. בישראל שוקלים כעת כיצד להגיב לדרישה החדשה וככל הנראה טרם גובשה עמדה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך