מילבסקי: "מכבדים את חדרה אבל יש לנו יכולת לנצח אותם"

מ.ס אשדוד תשחק ביום ראשון (19.00, נתניה), במשחק חוץ מול חדרה. המאמן בובי מילבסקי רוצתה לחזור עם 3 נקודות. מילבסקי: "המשחק מול חדרה שונה מהמשחק מול בית"ר ירושלים".
מילבסקי מתראיין
מוכן להגיע. מילבסקי

ביום ראשון (19.00, נתניה), תצא מ.ס אשדוד למשחק מול מי שנחשבת להפעת העונה – הפועל חדרה. חדרה תגיע אחרי תבוסה של 4:0 למכבי ת"א ואשדוד לאחר תיקו 1:1 מול בית"ר ירושלים.

מאמן מ.ס אשדוד בובי מילבסקי מכבד את היריבה, אבל מתכוון להגיע רק בכדי לנצח: "אי אפשר להתעלם מההצלחה של חדרה. אנחנו מכבדים אותם, אבל יש לנו מספיק יכולת בכדי לנצח. אנחנו בכל משחק מתכוננים אחרת. המשחק מול חדרה שונה מהמשחק מול בית"ר ירושלים".

מילבסקי למעשה רומז כי ייתכן שיישחק התקפי יותר מול חדרה. בכל מקרה נראה כי לא יישחק בשלושה בלמים. מי שייעדר הוא פיליפ קנזביץ' החולה. יובל יעקובוביץ' שנעדר בגלל פציעה חזר להתאמן בשישי, אבל לא ברור אם יהיה בסגל, בוודאי לא בהרכב. ניר ברדע חזר להתאמן אף הוא לאחר יומיים בהם נח, בגלל עומס, אבל נראה כי הוא יישחק.

מילבסקי התייחס להחמצות של אשדוד מול בית"ר: "אחרי המשחק אמרתי שצריך יותר ביטחון בהתקפה האחרונה. אנחנו עובדים על זה  במיוחד השבוע. מקווה שמול חדרה זה יעבוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך