קבוצת "דולפיני אשדוד" זקוקה ל-60 אלף בכדי להגיע לליגת האלופות

אלופת אירופה מאשדוד, בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, רוצה להגן על התואר באליפות אירופה הבאה בגרמניה, רק שחסר לה כסף. הקבוצה פתחה הד סטארט למי שמעוניין לעזור ניתן בעזרת הקישור המצורף לכתבה.
קבוצת "דולפיני אשדוד" זקוקה ל-60 אלף בכדי להגיע לליגת האלופות
אלופת אירופה. לא תגן על התואר בגלל כסף?
קבוצת "דולפיני אשדוד", היא אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה. הרבה כבוד היא מביאה לעיר ולמדינה. הקבוצה רוצה להגן על התואר בטורניר אליפות אירופה הבא בגרמניה שתתקיים בינואר 2019. אבל חסרים לה לזה כספים, כ-60 אלף שקלים. לכן היא פתחה "הד סטארט" בו ניתן לתרום. למי שמעוניין ניתן בקשיור המצורף.
הקבוצה פנתה לקהל הרחב וכתבה בין היתר: "חברים יקרים, בימים אלו אנחנו פועלים במרץ כדי לגייס את התקציב הדרוש לייצג את המדינה בכבוד בליגת האלופות לכדורגל אולמות (פוטסל), שתתקיים בגרמניה בינואר 2019. דולפיני אשדוד היא קבוצת פוטסל לחירשים וכבדי שמיעה בעל הישגים ותארים רבים בארץ ובעולם, בה כולם לוקחים חלק בהתנדבות מלאה, על חשבון זמנם החופשי.תרומה בכל סכום תעזור המון. כל תרומה מקרבת אותנו צעד נוסף בדרך לאליפות השנייה באירופה. זה הזמן לתת מכל הלב ולקחת חלק במפעל מדהים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך