עוד מקרה חצבת באסותא, הפעם במחלקת הילדים

ילדה שאושפזה במחלקת הילדים, אובחנה כחולת חצבת. בית החולים: "כל מי שבא איתה במגע יחוסן". מחלת החצבת היא מחלה זיהומית מדבקת מאוד. באחוז קטן מהמקרים, סיבוכי המחלה עלולים להיות קשים ואף לסכן חיים.
שלט על בניין אסותא אשדוד
אסותא אשדוד.

עוד מקרה של חצבת אובחן בבית החולים אסותא. הפעם מדובר בילדה במחלקת הילדים, שהמחלה פרצה אצלה.

רק החודש אובחן מקרה של גבר באובחן כחולה בבית החולים https://ashdodonline.co.il/80931/אזהרה-יתכן-וגבר-שהובחן-חולה-בחצבת-באשד/ . הילדה שאובחנה הועברה לבידוד. בבית החולים אמרו כי "כל מי שהיה בקרבתה, אם כמאושפז אם כמבקר, נבדק ולפי הצורך חוסן". הודעה הועברה גם למשרד הבריאות.

מחלת החצבת היא מחלה זיהומית מדבקת מאוד. באחוז קטן מהמקרים, סיבוכי המחלה עלולים להיות קשים ואף לסכן חיים. נדרש שיעור כיסוי חיסוני גבוה מאוד באוכלוסייה כדי למנוע התפשטות חצבת. ירידה באחוז המתחסנים באוכלוסייה עלולה להוביל להתפרצויות של המחלה. זו הסיבה העיקרית להתפרצויות במדינות אירופה ובמקומות אחרים בעולם. גם במדינות נקיות מחצבת, כמו ישראל, קיימת סכנה להדבקה והתפשטות המחלה מחולים שמגיעים מחו"ל. לאדם שאינו מחוסן הנחשף לחולה חצבת, יש סיכון גבוה מ-90% להידבק במחלה! הדרך הטובה והבטוחה ביותר למנוע חצבת וסיבוכיה היא על ידי קבלת חיסון נגד המחלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך