גיל כהן חזר לאימונים מלאים במ.ס אשדוד

מגינה הצעיר והמוכשר של מ.ס אשדוד נעדר מהמשחקים האחרונים. יתכן שיפתח מול חדרה. ניר ברדע נח בגלל עומס. נמשכת ההרשמה במחלקת הנוער של הקבוצה.

בשורה טובה מבחינת מ.ס אשדוד. גיל כהן, שחקנה הצעיר והמוכשר של הקבוצה ושל נבחרת הנוער של ישראל, חזר לאימונים מלאים.

כהן, שנעדר בגלל פציעה מהמשחקים האחרונים, התאמן בנפרד זמן רב. עכשיו הוא כבר חזר לאימונים עם כולם והוא מועמד הרכב הקבוצה מול הפועל חדרה ביום ראשון. ייתכן כי הוא ישולב במהלך המשחק בגלל שלא שיחק זמן רב.

עומס. ברדע

לעומתו ניר ברדע בלם הקבוצה נח מאימון בגלל עומס. ברדע שהפך להיות שחקן קבוע בהרכב, צפוי לחזור לאימונים ויעמוד לרשות המאמן בובי מילבסקי למשחק בראשון.

תום מונד שגם הוא נעדר מתחילת העונה, ממשיך להתאמן לבדו. מונד שמושך פציעה זה זמן רב, מנסה לחזור כמה שיותר למשחקי הקבוצה והוא ממשיך להתאמן בצד.

במחלקת הנוער של הקבוצה נמשכת ההרשמה. בפוסט שפורסם נכתב: "חולמים לשחק כדורגל? רוצים להיות חלק ממחלקת הנוער המפוארת של מ.ס אשדוד? ההרשמה לבית הספר לכדורגל שלנו בעיצומה!!! בואו להיות חלק מההצלחה. לפרטים נוספים והרשמה: שלומי 054-5330452 | אלון 054-5209223 או בבית "ואקיל" ימים א'-ה' בין השעות 16:00-19:00

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך