אייזק רוזפלט ממכבי אשדוד בחמישיית המחזור

רוזפלט תרם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים עבור מכבי אשדוד/באר טוביה מול בני "רב-בריח" הרצליה. בראיינט קרופורד, רכזה הצעיר של גלבוע/גליל, נבחר לשחקן המחזור.
אייזק רוזפלט ממכבי אשדוד בחמישיית המחזור
באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל.

אייזק רוזפלט, שחקנה של מכבי אשדוד באר טוביה, נבחר לשחקן בחמישית המחזור של מנהלת ליגת העל בכדורסל. רוזפלט תרם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים עבור מכבי אשדוד/באר טוביה מול בני "רב-בריח" הרצליה.

לצידו בחמישייה: תמיר בלאט שעזר להפועל "בנק יהב" ירושלים להישאר מושלמת עם 13 נקודות, 8 אסיסטים ומדד 17 נגד עירוני "חי מוטורס" נס ציונה; ג'ון דיברתולומיאו שכיפר על מכת הפציעות בקו האחורי של מכבי "FOX" ת"א עם 22 נקודות ומדד 29 בניצחון הדרמטי על הפועל באר שבע/בני שמעון; דקוואן ג'ונס שקלע 29 נקודות (11-15 מהשדה) בניצחון של הפועל "יונט" חולון על הפועל "מול הים" אילת בתום שתי הארכות.

בראיינט קרופורד, רכזה הצעיר של גלבוע/גליל, נבחר לשחקן המחזור. קרופורד עזר לקבוצתו לעלות למאזן חיובי עם 25 נקודות ו-6 חטיפות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך