סקר רדיו דרום: יחיאל לסרי מנצח כבר בסיבוב הראשון

תוצאות מפתיעות גם לראשות העיר וגם למועצת העיר, בסקר הבחירות הגדול שעשו ברדיו דרום 101.5 עבור תושבי העיר אשדוד, כאשר ד"ר יחיאל לסרי צפוי לנצח כבר בסיבוב הראשון
סקר רדיו דרום: יחיאל לסרי מנצח כבר בסיבוב הראשון

לפני זמן קצר פרסם רדיו דרום 101.5 סקר על הבחירות בעיר אשדוד, כאשר התוצאות שלו מעניינות במיוחד, ע"פ הסקר מבין המתמודדים לראשות העיר מי שזוכה ברוב הקולות הוא ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי שזכה ב- 39.1%, כאשר הבא אחריו הוא שמעון כצנלסון עם 18.6% מקולות הבוחרים.

כמיד אחריו במרחק פסיעה נמצא אלי לחמני עם 18.2% מקולות הבוחרים, הרחק משם נמצאת הלן גלבר עם 16.3% מהקולות, ואחריה אחרון חביב בוריס גיטרמן עם 1.3% בלבד מקולות הבוחרים.

הנתון המעניין ביותר מגיע מכיוון 6% מהתושבים שעדיין לא החליטו במי לתמוך, כאשר ע"פ הסקר מרביתם נוטים לתמוך ביחיאל לסרי במידה ואכן יגיעו לקלפי, כך שד"ר יחיאל לסרי מנצח כבר בסיבוב הראשון.

למועצת העיר נרשמה הפתעה מרשימה מאוד כאשר המפלגה הגדולה ביותר שזכתה ברוב הקולות היא שס בראשותו של אבי אמסלם שעתידה להביא בין חמישה לארבעה מנדטים, מיד אחריה יהדות התורה עם מספר דומה, כאשר לאחריהם מופיע סיעת אשדוד בתנופה של ד"ר יחיאל לסרי, שע"פ הסקר עתידה לגרוף ארבעה מנדטים, כמו גם מפלגתו של שמעון כצנלסון.

התוצאות המלאות: באדיבות רדיו דרום 101.5 – ומכון הסקרים "שווקים פנורמה", עורך הסקר: יוסי ודנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך