בשישי הבא תצא מאשדוד שיירה לדרום למען חיילי צה"ל

אבי לוי שהוא ואחיו, עידן ואוראל מארגנים את השיירה: "זה המינימום שאפשר לעשות למען מי ששומרים עלינו כל הזמן". עדיין חסרים מצרכים ומצטרפים לשיירה. מי שמעוניין להצטרף או לתרום – 0547191516 אבי.

יוזמה ברוכה של שלושה אחים תושבי אשדוד, אליהם הצטרפו עוד אנשים טובים, תצא לפועל, או נכון יותר תצא לדרך תרתי משמע ביום שישי הבא. הכוונה היא שמאשדוד תצא שיירה לכיוון דרום בכדי לחזק את חיילי צה"ל ולהביא להם מצרכים, בגדים ובעיקר הרבה אהבה.
אבי לוי שהוא ואחיו, עידן ואוראל יזמו את השיירה הזו, מספר מדוע החליטו לעשות זאת: "אנחנו רוצים לשמח את חיילי צה"ל ששומרים עלינו. מה לא נשמח אותם? לא מגיע להם? כמו שהם שומרים עלינו בימים ובלילות כל הזמן ובכל רגע, זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות למענם. הסיפוק שלנו יהיה לראות אותם שמחים. אם יש מישהו שמגיע להם אלה חיילי צה"ל".

אבי ועידן לוי. "נשמח את החיילים"

אבל עדיין חסרים מצרכים ודברים שונים לשיירה, כולל עוד רכבים שיצטרפו. אבי לוי: "אנחנו זקוקים קודם כל אנחנו לכל תרומה ולכל רצון טוב, מי רוצה לעזור יתקבל בברכה וגדולה. אנחנו בעיקר נשמח לתחתונים, גופיות, חטיפים, אבל כל מה שיביאו באהבה יתקבל באהבה. המטרה היא חשובה".

אבי לוי ואחיו אוראל גם הוא בין יוזמי השיירה.

כמו שזה נראה השיירה תצא בשישי לא לגבול עזה. אומנם הכוונה לצאת דרומה, אבל לא עד העוטף. לוי יודע שיש מספר יחידות ביניהן יחידות של משמר הגבול, שעושות עבודה קשה 24 שעות 7 ימים בשבוע ולוי ואחיו ויתר המתנדבים רוצים להגיע גם אליהם.
השיירה אמורה לצאת ביום שישי מבית הספר שובו באזור א'. למי שמעוניין להצטרף לנסיעה עם רכבו, או ברכב אחר או לתרום ציוד או כל דבר אחר יכול לעשות זאת בטלפון – 0547191516.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך