ככה לא פותחים עונה. מכבי בן בנות אשדוד נוצחה 78:59 על ידי רמת חן

מכבי בן בנות אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, בכדורסל נשים, נוצחה במשחק הראשון העונה בבית 78:59. אדמס נפצעה באצבע רגלה ועלולה להיעדר
ככה לא פותחים עונה. מכבי בן בנות אשדוד נוצחה 78:59 על ידי רמת חן
הופקינס מול נעמה שפיר ששיחקה בעבר באשדוד. (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

ככה לא רצו לפתוח עונה אצל אלופת המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן בנות אשדוד, בהפסד בייתי מול אחת היריבות הבולטות של הקבוצה  – רמת חן, 78:59.

אשדוד שינתה את פניה כמעט לגמרי מהקבוצה של שנה שעברה. אחת השחקניות הבולטות ששיחקה בעונה שעברה באשדוד, קטיה לויצקי מי שגם הייתה קפטנית, אשדוד עברה לרמת חן וכמובן שתי הזרות, טיפאני הייז וטיפאני ג'קסון עזבו וכך גם שי דורון. אבל באשדוד לא ממהרים להיכנס ללחץ ויודעים, זו רק ההתחלה. לא אופטימאלית כמו שצרו, אבל יש עוד הרבה זמן.

כבר במחצית הובילה רמת חן 43:33 . הפרש מבטיח של 10 נקודות. הפער רק הלך וגדל והרבע השלישי נגמר 63:38. הפער הזה כבר היה גדול ואשדוד הבינה אולי שהמשחק הזה גמור. זה נגמר כאמור 59:78. רחוק ממה שחשבו. צ'לסי הופקינס וויקטוריה ויויאנס  סיימו עם 17 נקודות כל אחת והיו הקלעיות הבולטות.

מי שנפגעה במהלך המשחק היא דניאל אדמס שנטשה אותו. אדמס נפצעה באצבע רגלה ובקבוצה מקווים כי מדובר בפריקה בלבד ולא בשבר. את זה ידעו בקרוב.

קלעו לאשדוד: הופיקנס וויויאנס 17 כ"א, פרסלי ואדמס 7, סנואו 5, רוזנטל, האטיס, גיטצ'נקו 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך