מאמן מכבי עירוני אשדוד הותקף על ידי אוהד הקבוצה במכות ובבעיטות

האירוע הקשה התרחש בתום אימון הקבוצה, במהלך שיחה עם אוהדים. האוהד סטר לשי מאור בפניו ובעט בו כאשר הוא שוכב על הרצפה. האוהד אף רץ לרכבו להביא חפץ חד להמשיך לפגוע במאור. המאמן מתכוון להגיש תלונה במשטרה. מהקבוצה נמסר: "נדאג לעקור כל אלימות משורשיה"
מאמן מכבי עירוני אשדוד הותקף על ידי אוהד הקבוצה במכות ובבעיטות
מאור בימים טובים יותר. (צילום: דוברות עירוני אשדוד)

אירוע אלים וקשה התרחש בתום אימון קבוצת עירוני אשדוד מליגה ב', כשמאמן הקבוצה, שי מאור הוכה בצורה קשה על ידי אוהד הקבוצה, שבעט בו באלימות גם כשהיה על הקרקע ואף ניסה לפגוע בו בחפץ חד.

בסיום האימון אתמול, ראשון, ניגשו כמה מאוהדי הקבוצה למאמן שי מאור וערכו עימו שיחה על מצבה של הקבוצה בליגה. תוך כדי השיחה, אחד האוהדים,  לא קיבל את ההסברים וסטר למאמן בעוצמה חזקה שגרמה לו ליפול לקרקע. אבל בזה האוהד לא הסתפק ובעוד המאמן מאור שכב  על הקרקע הוא החל לבעוט בו. לדברי מאור, נדף מהאוהד ריח חריף של אלכוהול. המאמן מתכוון להגיש תלונה במשטרה. על פי עדים האוהד גם רץ לרכבו וחזר עם חפץ חד לפגוע במאמן.

הקבוצה עצמה הוציאה לאחר הודעה  רשמית על התקרית בדף הפייסבוק של המועדון, ובה נכתב: "לאחר אימון הקבוצה אירעה תקרית אלימה במסגרתה תקף אוהד הקבוצה את המאמן שי מאור. אירוע שאנו סולדים ממנו ומגנים אותו בכל תוקף. אנו מודיעים כי נפעל ביד קשה ובכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להוקיע את המעורבים מקרבנו. אלימות איננה, לא הייתה ולא תהיה דרכנו, אין לה מקום במכבי עירוני אשדוד ואנו נדאג לעקור את שורשיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך