אחת לשבע. תיקו 1:1 מול בית"ר י-ם, הביא את אשדוד למקום השביעי

מ.ס אשדוד כבר הובילה 0:1 לאחר 11 דקות, אבל בית"ר חזרה למשחק בדקה רבע שעה לסיום. זה נגמר בתוצאה 1:1 ועוד נקודה חשובה לאשדוד שעלתה למקום השביעי בליגה.
אחת לשבע. תיקו 1:1 מול בית"ר י-ם, הביא את אשדוד למקום השביעי
קינדה חוגג את השער שלו. כמו שרק קינדה יודע לחגוג (צילום: טל אקוקה)

באשדוד לא ידעו אם לשמוח או להתאכזב. אשדוד כבר הובילה עד רבע שעה לסיום המשחק מול בית"ר ירושלים, אבל ירדה עם תיקו 1:1 ונקודה אחת בלבד. הנקודה הביאה את אשדוד למקום השביעי. משחק מצוין ליואב ג'ראפי ולאונרד אווסו.

בית"ר פתחה ושלטה במשחק. אבל ספגה מהר בצד השני. רומאן הבראן הגביה (דקה 11) כדור מעולה וגדי קינדה במשחק הראשון שפתח העונה, נגח פנימה 0:1. בית"ר הגיבה מיד בהתקפה נגדית, אבל יואב ג'ראפי מנע שער בטוח מבעיטה של סילבסטר.

ירושלים המשיכה להחזיק בכדור וניסתה מידי פעם את הגנת אשדוד ואת ג'ראפי שעמדו בלחץ. אשדוד בנתה על מתפרצת כמו זו שהעניקה לה את שער היתרון. אשדוד עם קינדה ודן ביטון יחד בהרכב לראשונה העונה, היו לא פחות מסוכנים מבית"ר ליד השער שלה, יחד עם הבראן שהיה מאוד מסוכן באגף שלו. אשדוד הביכה לא פעם את הגנת ירושלים החלשה, אבל לא עשתה את זה מספיק במחצית הזו.

בית"ר לא ויתרה ורצתה לחזור למשחק וניצלה דקות לא טובות של אשדוד. בדקה ה-38  בית"ר לחצה וג'ראפי בזינוק לרגלים של ורד מנע ממנו לבעוט לרשת הכמעט חשופה. עברה רק דקה ובדקה ה-39 כדור חופשי לבית"ר בקו ישיר מרחק 18 מטרים משער אשדוד. הכדור של ורד היה קרוב. אבל רק קרוב. המחצית נגמרה ביתרון של אשדוד.

שני הקפטנים, בן זקן וורד מתחייבים קוראים לשמור על הכללים בכביש. (צילום: טל אקוקה)

גם המחצית השנייה נפתחה כשירושלים מחזיקה את הכדור יותר. אבל אשדוד הביכה את ההגנה  של בית"ר. בדקה ה-54 גדי קינדה יכול היה לבעוט מתוך הרחבה, אבל ניסה לעבור עוד שחקן והחמיץ מצב טוב לשער. המשחק התאזן ואשדוד לא נפלה מבית"ר במחצית הזו, אבל כמעט ספגה בדקה ה-55 ושוב בעימות ורד – ג'ראפי. שוב היה זה ג'ראפי שמנע שער.

אשדוד 20 דקות לסיום ירדה לשמור על התוצאה. זה עלה לה בשער השוויון בדקה ה-75. בית"ר הכניסה את מאור בוזגלו שהכניס הרבה תנופה למשחק של האורחים וגם בישל את השער. בוזגלו כניס כדור מצוין לורד שהמשיך מהאוויר פנימה 1:1.

הגנת בית"ר מרחיקה בזמן. (צילום: טל אקוקה)

בדקה ה-83 נמנע פנדל מאשדוד. קריאף נכנס ברגל של בנצי מושל בכל הכח ברחבה והשופט לירן ליאני, הורה להמשיך. החלטה  מהירה מידי שמנע מאשדוד את המגיע לה. זה נגמר ב-1:1, עוד נקודה ועלייה למקום ה-7 בטבלה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, עמית ביטון, ברדע, ברוסיץ', אווסו, קינדה (עזריאל, 66), דן ביטון, גלילי (מושל, 80), הבראן (סולומון 88) , איבנצ'יץ'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך