אלון דאי אלוף אירופה בפעם השנייה ברציפות – צפו בחגיגת הניצחון

אלון דאי מאשדוד הוכתר לאלוף אירופה בנסקאר, עונה שניה ברציפות, לאחר שניצח את המרוץ האחרון בעונה. "מבחינתי התואר הזה מרגש הרבה יותר, כמעט בכינו מהתרגשות", אמר דאי. צפו בסיבוב הניצחון שלו.
אלוף אירופה. אלון דאי
אלון דאי.

אלון דאי מאשדוד הוא אלוף אירופה במרוצי "נסקאר". דאי זכה בתואר לאחר שניצח היום (א') את הסבב האחרון בליגה, שנערך במסלול זולדר שבבלגיה. עבור דאי מדובר בתואר שני ברציפות בסבב, מה שהופך את הצעיר שיחגוג בעוד שבועיים 27, לאחד הנהגים המצליחים והמעוטרים ביותר בהיסטוריה של הספורט המוטורי הישראלי..

דאי אמר ל-ynet: "באתי לסוף שבוע הזה בידיעה שאני חייב לנצח, וכל דבר יכול לקרות עם עוד שלושה מעומדים לזכייה. שמו לי ולקבוצה הרבה מקלות בגלגלים וניסו להכשיל אותנו, וזה לא קל להתמודד עם זה ולהרים את עצמך מבחינה מנטלית. הניצחון הזה מבחינתי היה ההוכחה שאי אפשר לשבור אותנו, והקשיים שהתמודדנו איתם במהלך העונה הפכו אותו למתוק עוד יותר. היינו על סף בכי מהתרגשות. מבחינתי התואר הזה מרגש הרבה יותר מהזכייה בשנה שעברה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך