פותחות עונה. מכבי בן בנות אשדוד מארחות את רמת חן

הדאבליסטית של ליגת העל בכדורסל נשים תארח את אחת היריבות היותר קשות שלה, ביום שני (הקריה, 20.00).אשדוד הולכת כרגיל על כל התארים. ברמת חן משחקות קטיה לויצקי ורוני בן נון, ששיחקו באשדוד.
פותחות עונה. מכבי בן בנות אשדוד מארחות את רמת חן

יוצאות לדרך.

מכבי בן בנות אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים, פותחת ביום שני את עונת הכדורסל במשחק בייתי מול מכבי רמת חן (הקריה, 20.00), מהיריבות הגדולות שלה בשנים האחרונות.

אשדוד שינתה העונה את פניה במיוחד בזרות לאחר ששתי הטיפאניות הייז וג'קסון עזבו. הקבוצה אבל נשארה עם אותן המטרות – כל התארים. המאמן עדן ענבר ימשיך גם העונה. בין הזרות החדשות, שהצטרפו לקבוצה בעלת רקורד מרשים ב –WNBA  היא ויקטוריה ויויאנס,  (בחירה 8 בדראפט האחרון, עם 8.9 נקודות במדי אינדיאנה).

"יהיה מעניין". בן סימון

המנכ"ל והמנהל המקצועי אורי בן סימון: "זה משחק ראשון בבית נגד שתי שחקניות ששיחקו אצלנו שלוש שנים ברציפות וזכו איתנו בשלוש אליפויות ושני גביעי מדינה. מקווה שהאימונים האחרונים חיברו יותר את הקבוצה. יהיה מעניין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך