עמית ביטון: "אנחנו לא נחותים מבית"ר"

בלם מ.ס אשדוד והנבחרת הצעירה, עמית ביטון, התייחס למשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים (21.00, אצטדיון הי"א). המאמן בובי מילבסקי מתלבט לגבי גדי קינדה, אם יפתח בהרכב, כרגע זה נראה שקינדה ב-11.
עמית ביטון: "אנחנו לא נחותים מבית"ר"
קינדה. יפתח?

מאמן מ.ס אשדוד בובי מילבסקי מתכונן למשחק ביום ראשון (21.00, אצטדיון הי"א). באשדוד יודעים כי ירושלים מגיעה עם הגב לקיר והפסד עלול לגרום לשינויים בקבוצה, כולל בעמדת המאמן. בן רייכרט אמר בעניין בתכנית הספורט של אשדוד, "ספורט סידי", ברדיו אשדוד אונליין לייב" : "אנחנו מתעסקים בעצמינו לא ביריבה"

המאמן מילבסקי מתלבט עדיין לגבי ה-11, אם לפתוח עם 3 בלמים או 2 והאם גדי קינדה יפתח ב-11. על כך הוא אמר: "גדי עבד קשה באימונים וגם במשחקים נראה מה יהיה, החשוב שכולם יהיו בריאים לקראת המשחק". כרגע זה נראה שקינדה יפתח. על המשחק אמר מילבסקי: . "כמו בכל משחק אנחנו ננסה לתת את המאה אחוז שלנו ולבוא לנצח. גם נגד בית"ר ירושלים".

הגיע הזמן לנצח את בית"ר לראשונה בקריירה שלו.

עמית ביטון, בלם הקבוצה והנבחרת הצעירה לא ניצח עד כה את בית"ר ירושלים : "אנחנו בבית ולא רואים עצמנו נחותים מבית"ר ירושלים. עוד לא ניצחתי את בית"ר ירושלים בקריירה מקווה לעשות את זה בראשון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך