הלן גלבר רוצה שתשלמו 26 מיליון שקל על העבירות הפליליות שביצעה

חברת מועצת העיר הלן גלבר, מתמודדת עם עננה פלילית כבדה המרחפת מעל ראשה, בעקבות פרשת ההקלטות החמורה בה היא מככבת, במקביל, הוגשה נגדה תביעה חסרת תקדים בהיקפה, בסכום של 26 מיליון שקל, על כך שפעלה בדרכים פסולות ופליליות, ובכך פגעה בפרויקטים ומיזמים של אנשי העסקים ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי, גלבר, שלא מוצאת את הדרך המשפטית לחלץ את עצמה מהבור העמוק אליו נפלה, החליטה בצעד נואש לבקש חסינות מעיריית אשדוד מתוקף היותה נבחרת ציבור
אלה הפוליטיקאים שאמרו לא לזוגות הצעירים באשדוד
הלן גלבר

חברת מועצת העיר הלן גלבר כבר לא מצויה במשחק הפוליטי האמיתי בבחירות לראשות העיר. בכל הסקרים היא מתרסקת ומצויה במקום הרביעי והאחרון מבין המועמדים, עם אחוזי תמיכה המזכירים יותר גבינה לבנה דלת שומן…

ההתרסקות של גלבר הגיעה בעיקר בעקבות חשיפת פרשת ההקלטות שהרעידה את העיר לפני מספר חודשים, לנוכח החשדות החמורים וריח הצחנה שנדף מהתנהלותה של גלבר. כזכור, חוקר פרטי תיעד והקליט מאות שיחות ומפגשים עם גלבר, וחשף חיבור חמור ופלילי של גלבר עם איש עסקים מוכר בעיר, בעל עניין בפרויקטים נדל"ניים באשדוד. גלבר פעלה לאורך כל הדרך ממניעים אישיים ופסולים, כשהיא רודפת אחר איש העסקים ג'קי בן זקן, לאורך שנים ארוכות, בשיטתיות שחוזרת על עצמה בפרויקטים שונים שבן זקן שותף בהם, ולמעשה כמעט בכל תחום בו הוא עוסק.

גלבר תועדה כשהיא מנסה לחבל ולעכב פרויקטים שונים של בן זקן ושותפו משכבר הימים אברהם נניקשווילי, ובחלק מהמקרים רשמה הצלחה משמעותית, כשהיא מציגה את הפעולות הרבות שעשתה כשירות שהיא עושה לתושבי אשדוד.

מהקלטות הרבות עולה בבירור שהציבור ממש לא מעניין את גלבר. היא עשתה זאת אך ורק ממניעים ברורים של בצע כסף ורצון למצוא משקיעים בקמפיין הבחירות שלה. גלבר תועדה כשהיא מבקשת משני קבלנים בעלי עניין באשדוד סכום כולל של 3 מיליון שקל (מיליון וחצי שקל מכל אחד), כדי לממן את קמפיין הבחירות שלה. בתמורה היא פעלה לקידום האינטרסים העסקיים שלהם, תוך כדי שהיא מוציאה מסמכים מעיריית אשדוד, פורסת בפניהם את מפת הקרקעות באשדוד, ומכוונת אותם איפה כדאי לפעול מיידית ואיפה כדאי להמתין, עד שהיא תיבחר ותוכל לסייע להם כשהיא תהיה בעמדת מפתח בעירייה כראשת עיר או ממלאת מקום ראש העיר.

יש כאן חיבור פסול ומושחת של מתמודדת לראשות העיר, שעושה הכל כדי לנסות ולנצח את הבחירות, תוך כדי שהיא מבצעת שורה של עבירות פליליות חמורות, שדינן ישיבה מאחורי סורג ובריח.

גלבר פעלה כאמור באובססיביות נגד ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי, ולאחר חשיפת פרשת ההקלטות, השניים החליטו להגיש נגדה תביעת ענק, חסרת תקדים בהיקפה, בסכום של 26 מיליון שקל. בן זקן ונניקשווילי שילמו אגרת בית משפט בהיקף של מאות אלפי שקלים, ועשו זאת בלב שלם ובנפש חפצה מתוך כוונה ברורה – איש ציבור אינו יכול לפעול בצורה פסולה ופלילית, ולפגוע בפרויקטים חשובים מאוד בעולם הנדל"ן באשדוד, רק מתוך מניעים אישיים וכספיים, שתועדו בצורה שאין דרך להתכחש אליהן.

גלבר הבינה שהיא מסובכת עד צוואר, גם מבחינה פלילית וגם מבחינה משפטית, והחליטה בעזות מצח להוסיף חטא על פשע ולגלגל את העבירות הפליליות שביצעה לעבר תושבי אשדוד. למעשה, גלבר מבקשת שעיריית אשדוד תעניק לה חסינות מתוקף היותה חברת מועצה ושבית המשפט יכיר בה, כדי שכל עלויות המשפט, בהיקף של מיליון שקל (במקרה הטוב) יהיו על חשבון משלמי המיסים. חכו, זה רק היומן… במידה וגלבר תפסיד בהליך המשפטי, היא רוצה להיות רגועה וחסרת דאגות – על פי בקשתה, תושבי אשדוד הם אלה שיצטרכו לשלם 26 מיליון שקל במקרה שכזה.

"לוחמת השחיתות" והאישה שניסתה לצייר את עצמה כנציגת התושבים הכי ישרה והכי אותנטית, לא מסוגלת להתמודד משפטית ופלילית עם החומרים הקשים שהצטברו נגדה, ומבחינתה שתושבי אשדוד ישלמו על הטעויות והעבירות שביצעה.

עורכי הדין של ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי הגישו התנגדות נחרצת לבית המשפט לבקשה של גלבר לקבל חסינות, תוך שהם מציינים את העובדה שגלבר פעלה מתוך מניעים אישיים, באופן עקבי ורצוף, ולא כנבחרת ציבור. עורכי הדין גיבו את האמירות שלהם בהוכחות ברורות וחד-משמעיות שגלבר לא חשבה על האינטרס הציבורי בפעולות שלה, אלא חשבה על האינטרס האישי-כלכלי שלה, תוך כדי שהיא ניסתה לפגוע בכל דרך בעסקיו של ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי באופן שיטתי. ההכרעה בעניין זה אמורה להתקבל ממש בקרוב, ואז יצא לדרך הליך משפטי מרתק, שבמהלכו ייחשפו פרטים נוספים, מביכים ופליליים בהתנהלות של גלבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך