חן בוקר: "אני באה לעשות וגם להפוך שולחנות אם אדרש לכך"

חן בוקר היא אחת הפנים המרעננות בפוליטיקה המקומית, ותופסת את המקום השישי ברשימת "אשדוד בתנופה" של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בוקר מתכוונת לעבוד סביב השעון לטובת הצעירים במידה ותיכנס למועצה, ובמקביל מכוונת הכי גבוה שאפשר לקראת העשור הבא: "יש מצב שאהיה האישה הראשונה שתכהן כראשת העיר של אשדוד"
חן בוקר: "אני באה לעשות וגם להפוך שולחנות אם אדרש לכך"

חן בוקר (34), מאורסת טרייה (אחרי הבחירות נסדר מה שצריך ונעדכן לגבי תאריך…), אושיית רשת, בלוגרית ועיתונאית, תופסת את המקום ה-6 ברשימת "אשדוד בתנופה" של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. היא עצמאית מזה כחמש שנים ושותפה בעסק יחד עם סמדר מלכה ועוסקות בכל הנוגע לניו מדיה, יחסי ציבור וכתיבת תוכן

חן, למה לך פוליטיקה עכשיו? למה הצטרפת לפוליטיקה?
"חשבתי על פוליטיקה לעתיד היותר רחוק, כל מי ששאל אותי לגבי הנושא קיבל תשובה של 'בסביבות גיל 40'. ראש העיר הפתיע אותי עם הצעה שלקח לי כמה ימים לעכל ולא יכולתי שלא ללכת על זה. אני בוטחת בו והאמת שזה התאים בול אחרי שהכריז על שימת דגש בקדנציה הבאה בכל הנוגע לצעירים, וכמובן שבוטחת בעצמי שיחד נצליח לשנות ולשפר".

למה הלכת דווקא עם לסרי?
"זרקו לי פה ושם כל מיני הצעות להיכנס לפוליטיקה, אבל לא לקחתי אף אחד מהם ברצינות עד ההצעה של יחיאל. עבדתי כעורכת וכתבת תרבות במשך ארבע שנים באתר מקומי עד יוני האחרון, ואני רואה מה קורה בעיר אשדוד ועדה לכך שמתקיימים פה תהליכים של שינוי חיובי. כאחת שמגיעה מתחום התרבות, אני רואה ומאמינה ששילוב כוחות בין העירייה ליזמים הצעירים בעיר, יוכל להביא את העיר אשדוד לשורה הראשונה גם לצעירים. ריכוז מאמץ, הקשבה, יציאה מהקופסה והתמדה יביאו להצלחה. לסרי הוא איש של עשייה ופחות פופוליסט, ולמרות שאני נתפסת כאישה של מילים, מעשים הרבה יותר עושים לי את זה".

מה תביאי איתך למועצה?
"את עצמי בצורה הכי חדה, כנה ואמיתית שיש. רוח צעירה ואנרגיות טובות של עשייה. כעיתונאית נכחתי בלא מעט ישיבות מועצה, ולצערי היו שם כמה אנשים שלא רק שלאף אחד אין מושג מי הם, נדמה היה לפעמים שהם לא יודעים בעצמם מה הם עשו שם. אני באה לעשות וגם להפוך שולחנות אם אדרש לכך".

איזה פרויקט תיקחי על עצמך?
"בגדול? הסתכלות על הצעירים בעיר וכיצד ניתן לעזור, לקדם ולשלב אותם בדברים שכבר קורים, ובמקביל ליצור דברים חדשים ביחד. הפרויקט הראשון לו התחייב מולי ראש העיר כבר יצא לדרך מבחינתי, והוא לטפל באופן פרטני בבעלי העסקים בכל הנוגע למקומות הבילוי בעיר בדגש על רישוי עסקים. משם יש עוד כמה תוכניות".

מה תהיי כשתהיי גדולה? איפה נמצא אותך עוד 15-20 שנה?
"אני אמנם חדשה בפוליטיקה, עם זאת אפשר לומר שאם ההשפעה והעשייה יניבו פירות כפי שאני חושבת, יש מצב שאהיה האישה הראשונה שתכהן כראשת העיר של אשדוד, ובמקביל עד אז בטוח אהיה אמא. לפחות לשני ילדים. אמן…".

כמה שורות לבוחרים שלכם, האני מאמין, השינוי, הדבר הזה שבגללו אתם תהיו מוכנים להקדיש 5 שנים מהחיים שלכם לציבור באשדוד…
"אני מוכנה להקדיש את כל חיי לעיר אשדוד, לא רק את חמש השנים הקרובות. יש לעיר הזו קסם שגורם לי לדבר ולכתוב עליה בתחושת גאווה אהבה ופטריוטיות. ה'אני מאמין' שלי יושב על אותנטיות, תמיד שואפת להיות כמה שיותר אמיתית ולעבוד דרך הבטן, בשילוב של חשיבה לוגית עם רגישות מדויקת. השינוי כבר כאן כי אני זו דוגמה לדור הבא והחדש של הפוליטיקאים, ואם אדם מנוסה כמו לסרי בחר בי, כנראה שהוא יודע מה הוא עושה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך