מרגש: נער החולה בסרטן חגג בר מצווה בדיוק כפי שחלם

מי שעזר לנער בהגשמת חלומו, הוא שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח "חסדי מאור מאיר", בן שמעון: "זה הרגע החשוב בחיי ילד בן גילו, ואני שמח שלקחנו חלק בשמחה הזו"
מרגש: נער החולה בסרטן חגג בר מצווה בדיוק כפי שחלם

בשבוע שעבר ציינו את אחד הימים השמחים והעצובים גם יחד של א' בן ה-13 מאשדוד. שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח "חסדי מאור מאיר", קיבל פנייה בה התבקש מ"עמותת גדולים מהחיים" ומצוות הנהלת מקיף ד', לקחת חלק בקיום וארגון חגיגת בר המצווה לילד א' שחולה בסרטן ורוצה לחגוג את חגיגת הבר מצווה עליה הוא חולם.

שמעון בן שמעון, שרגיל בשנים האחרונות להיקרא אל הדגל, כדי לסייע ולתמוך במשפחות ובילדים בתחומים שונים, התייצב מיד עם פעילי גמ"ח "חסדי מאור מאיר", ותרם את חלקו כדי לשמח את הילד החולה ביום החשוב בחייו בו הוא נכנס לעול מצוות, וכמו כל ילד שמגיע לגיל המצוות עם ציפיות לאירוע מכובד במתנות רבות ובסעודה עשירה.

גמ"ח "חסדי מאור מאיר" נקרא על שמו של בנו האהוב של שמעון בן שמעון, מאור מאיר ז"ל, אשר בגיל 16 נפטר בתאונת דרכים ולאחר מכן התגלה עד כמה תרם בסתר ועזר לרבים. משפחתו החליטה להמשיך דרכו וכך נוסד הגמ"ח ששם לו למטרה לעזור לכל מי שניתן.
בן שמעון עמל ללא הפסקה כדי לשמח את הנער המקסים, ועשה לא מעט כדי שהחלום אכן יתגשם. הגמ"ח דאג להעניק לילד אופניים חדישים וכן אבזר את האירוע בבובות ענק מאוישות בליצנים שהסתובבו בין האנשים ברחבת הריקודים ועשו שמח.

חתן הבר מצווה לא ידע את נפשו מרוב שמחה, ושכח באותן שעות את מחלתו ואת מצבו. הוא היה מאושר ומוקף בחבריו ממקיף ד', שיזמו את הרעיון ביחד עם הנהלת המקיף, ודאגו שבאירוע יהיה צלם מגנטים, תקליטן, תפאורה ומעצבת תלבושות וכן כל מה שיש באירוע בר מצווה ואף מעבר לכך.

שמעון בן שמעון: " זה הרגע החשוב בחיי ילד בן גילו, ואני שמח שלקחנו חלק בשמחה הזו. בהזדמנות זו גמ"ח 'חסדי מאור מאיר' מודים לעמותת 'גדולים מהחיים' וכן למנהלת מקיף ד' יהודית ביטון, שביקשה לרתום את הגמ"ח לחגיגת בר המצווה ובתקווה להמשך שיתוף פעולה רק בשמחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך