אושרי ניזרי: "אל תקשיבו להסתה שברשת, יש בה שקר אחד גדול"

אושרי ניזרי, הבעלים של "פיצה איטליאנו" והאיש שמוביל את המאבק של העסקים הקטנים באשדוד מל הבנקים וחברות האשראי, הוצב במקום השביעי ברשימת "אשדוד בתנופה" של ד"ר לסרי. ניזרי מתחייב לציבור האשדודי: "צריך קשרי עבודה עם אנשים שנמצאים בתחום הפוליטי, האג'נדה שלי היא לסייע בצורה משמעותית לעסקים הקטנים והבינוניים באשדוד"
אושרי ניזרי: "אל תקשיבו להסתה שברשת, יש בה שקר אחד גדול"

אושרי ניזרי (34), נשוי ואב לשני ילדים, הוא ממייסדי "ארגון העסקים אשדוד", הנמצא בתהליך איגוד למאות עסקים מקומיים, כדי לסייע להם להתמודד עם האתגרים היומיומיים. ניזרי יזם את מחאת כרטיסי האשראי בישראל והוביל מאבק חברתי התנדבותי למניעת עושק העסקים הקטנים בידי חברות האשראי. הוא הקים באשדוד לפני 14 שנה את רשת "פיצה איטליאנו" ופילס את דרכו כיזם עצמאי עד לביסוס הרשת, המשרתת קהל לקוחות רב ומהווה מקור פרנסה, למשפחות אשדודיות רבות. אושרי התחנך בבית הספר מקיף ז'. לאחר תום לימודיו התגייס ליחידת משמר הגבול ושירת כמפקד בגזרת רמאללה בתקופת האינתיפאדה השנייה. בשירותו זכה בשלל הצטיינויות ותעודות הוקרה, על פעילותו לסיכול הטרור.

אושרי, למה לך פוליטיקה עכשיו?

"יכולתי להמשיך בעשייה שלי כאיש עסקים מצליח, לעשות לביתי ולהתפתח בכיוונים נוספים, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכול לשבת בשקט מול עוולות ופגיעה מתמשכת של גוף ענק וכוחני שדורס את אנשי העסקים הקטנים וגם את האזרח הפשוט וחסר הכוחות. פוליטיקה תמיד הייתה רחוקה ממני, זה לא המגרש שאני הכי מרגיש בנוח, אבל יש רגעים בחיים שצריך לצאת מאזור הנוחות כדי לשנות דברים, כדי להוביל מהלכים שמטביעים חותם, וכך לשמחתי עשיתי ביחד עם חברי לקבוצה בעסקים קטנים שהובלנו שינוי שמדברים עליו בכל הארץ, שינוי שאפילו שר הכלכלה אלי כהן, תומך ומצדד בנו".

למה הלכת דווקא עם לסרי?

"ד"ר יחיאל לסרי מכהן עשר שנים מאז שנכנס לתפקיד, האיש לא מפסיק לעשות למען התושב, הראש שלו עובד רק איך לשפר את העיר, הוא לא עוצר. האופי הזה מתאים לי מאוד, כזה אני, כשנכנסים לפרויקט לא עוצרים, חושבים תמיד קדימה".

מה תביא איתך למועצה?

"אם אגיע למעמד של חבר מועצה, יש לי המון נושאים חשובים לטפל בהם למען העסקים. התפקיד הוא לקבוע מדיניות, להשתתף בדיונים, בוועדות של העירייה. להשתתף בישיבת מועצת העיר, בהן מתקבלות כל ההחלטות החשובות בהצבעת הרוב. כמו שכולכם יודעים האג'נדה שמלווה אותי מתחילת דרכי היא קידום 'העסקים הקטנים והבינוניים'. לחבר מועצה יש כוח לשנות, להשפיע על החוקים, לבקר וליזום. יהיה לי קל יותר לפעול מתוך המועצה, אני יודע בדיוק איזה בעיות מפריעות לבעלי העסקים. אני רוצה לשבת בשולחן של מקבלי החלטות כדי להשפיע מבפנים".



ניזרי ורעייתו אורית עם ד"ר לסרי בפסטיבל הבירה


איזה פרויקט תיקח על עצמך?

"הקמת מרכז סיוע לעסקים בדומה למנהלת רובע, בית לעסקים בעיר אשדוד. בשנים האחרונות אני מרגיש צורך הולך וגובר להפסיק להסתכל על הדברים מהצד ולקחת אחריות, כדי להפוך את המציאות לטובה יותר. במסגרת זו אני זוכה לדלת פתוחה ושיתוף פעולה מהנהגת העיר, במטרה לפתור את המצוקות של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שמהווים את הכוח המניע בכלכלה הלאומית. כחבר מועצת העיר בכוונתי להתמקד במישורים אלו ולייצג את הציבור מתוך תחושת שליחות ואחריות ציבורית".

כמה שורות לבוחרים שלכם, האני מאמין, השינוי, הדבר הזה שבגללו אתם תהיו מוכנים להקדיש 5 שנים מהחיים שלכם לציבור באשדוד…

"בוחרים יקרים, אני פונה אליכם אישית, תנו את קולכם לאדם שהוכיח שהוא עשה עושה ויעשה למען התושב, אין לי ספק שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוא המתאים ביותר, אל תקשיבו להסתה שברשת, יש בה שקר אחד גדול. יחיאל הוא אדם ישר והגון לא דבק בו רבב מהיום בו נכנס לתפקידו. חשוב להזכיר שיחיאל היה סגן ראש העיר חמש שנים קודם להיותו ראש עיר. ולכן הוא עם הרקורד הטוב ביותר שאפשר לבקש מאדם לראשות עיר. שינוי זו מילה מורכבת, יחיאל ימשיך לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר, זה לא דורש שינוי אלא רצון והתמדה להמשיך בעשייה".


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך