הישג מרשים: 98% הצלחה בתביעות שהוגשו ע"י משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול

מנתונים שנאספו ונבדקו ע"י חברה מיוחדת שמלקטת ומפרסמת תביעות נזיקין ורשלנות רפואית, עולה כי משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול מאשדוד, נמצא בצמרת משרד עורכי הדין בארץ באחוזי ההצלחה של תביעות שהוגשו לבתי הדין ולביטוח לאומי.
הישג מרשים: 98% הצלחה בתביעות שהוגשו ע"י משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול
עו"ד מאיר הילל-טבול

לאחרונה פורסמו נתונים רשמיים ע"י חברה מיוחדת שמלקטת ומפרסמת תביעות נזיקין ורשלנות רפואית, ומהם עולה כי משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול מאשדוד, עומד בשורה אחת לצד כמה משרדים בודדים מאזור ת"א, עם אחוזי הצלחה בלתי רגילים בתביעות שהוגשו לבתי המשפט ולביטוח הלאומי.

המשרד האשדודי רושם 98% הצלחה, ובעצם בשנה האחרונה כמעט ולא נרשמה אף דחייה או כישלון מקצועי בתיקים שכאלה. מדובר בתיקים שמסתכמים בעשרות מיליוני שקלים, והבשורה המשמחת היא שמדובר בפיצויים שהגיעו לתושבי אשדוד סביב תיקים של תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית וכדומה.

עו"ד מאיר הילל-טבול אמר בתגובה על הנתונים שפורסמו: "אני גאה מאוד בנתונים הללו, ואומר בצניעות גדולה שהם מגיעים בזכות עבודה קשה ומסורה של עשרות עובדים במשרד שלנו, וכל אחד מהם חתום על המספרים הבלתי נתפסים הללו. אין כאן משהו מקרי ולא התברכנו במזל יוצא דופן. כל תיק אצלנו זוכה לטיפול יסודי, כולל ישיבות והערכות מצב בלתי נגמרות, וכך אנחנו מגיעים לאולם הדיונים או לוועדות הרפואיות, עם תשובה לכל שאלה ונימוק לכל דרישה שלנו. אמרתי לעובדים שלנו במשרד שאנחנו כמו קבוצת כדורגל שרצה לאליפות ולא מפסידה כל השנה. כמובן שנעשה הכל כדי לשמור על המספרים הנהדרים הללו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך