1,100 דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה

באגף התנועה של משטרת ישראל פעלו במהלך השבוע בכבישים נגד עבירות מסכנות חיים ובסך הכל נרשמו בסה"כ כ- 5,800 דו"חות תנועה

אגף התנועה פועל כל העת נגד עבירות מסכנות חיים הגורמות לתאונות דרכים, וממקד את פעילותו בצירים בהם עפ"י ניתוח מחקרי קיים ריבוי של תאונות דרכים, במטרה לצמצם את כמות הנפגעים ולהגביר את ההרתעה באמצעות שילוב אמצעים גלויים וסמויים.

בתוך כך, מניתוח נתוני האכיפה עולה כי במהלך השבוע האחרון נרשמו בסה"כ כ- 5,800 דו"חות תנועה, רובם המכריע היה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש בתוך הצירים המועדים.

רישיון הנהיגה של 45 נהגים נפסל לאלתר למשך 30 ימים בגין עבירות חמורות שביצעו. כ-40 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים למגרש האחסנה של המשטרה בגין עבירות שביצעו נהגיהם.
מעל ל-200 דו"חות נרשמו לנהגי משאיות, בתוך כך נרשמו דו"חות בגין ליקוי בטיחות, תקינות ועבירות נוספות.

במסגרת הפעלת אמצעים טכנולוגיים באכיפה, נרשמו כ- 600 דו"חות באמצעות מצלמות סטילס ומצלמות טקטיות הפרוסות בעשרות בכל רחבי הארץ בכבישים הבינעירוניים. מעל ל-190 רוכבי דו"ג נרשמו דו"חות בגין עבירות שביצעו נתפסו כ-900 נהגים שנסעו מעל המהירות המותרת בחוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך