אפרים מיכאלי הודיע "אני פורש ומעביר את הקולות שלי לד"ר יחיאל לסרי"

בשעה זו מתקיימת מסיבת עיתונאים מיוחדת אותה עורך ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בה הוא מודיע על פרישה של אחד המועמדים לראשות שיעביר אליו את התמיכה, מסיבת העיתונאים מועברת בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלנו
אפרים מיכאלי הודיע "אני פורש ומעביר את הקולות שלי לד"ר יחיאל לסרי"

בשעה זו מתקיימת מסיבת עיתונאים מיוחדת אותה עורך ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בה הוא מודיע כי המועמד לראשות העיר אפרים מיכאלי שע"פ הערכות שווה כמה אלפי קולות מסיר את מועמדותו לראשות ומעביר אותה לראש העיר המכהן יחיאל לסרי.

אפרים מיכאלי המועמד לראשות העיר שהסיר את מועמדותו אמר "הגעתי בידים נקיות לפוליטיקה, אני רוצה לייצג את הציבור עם היכולת שלי, אבל היום אני משנה קצת את האסטרטגיה, ניתחתי את המצב נכון להיום באשדוד, והבנתי שלא אנצח וכיוון שהעיר חשובה לי לא אתן לתת לקולות לרדת לטמיון, והגעתי להחלטה שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוא המועמד המועדף עלי ולכן אני תומך בו ומספיר את מועמדתי לראשות, כאשר הובטח לי להיות מעורב במה שנעשה בעיר".

ראש העיר אמר במהלך מסיבת העיתונאים כי "אני מאוד נרגש לקבל את תמיכתו של אלוף משנה במילואים אפרים מיכאלי, אני חושב שאני זוכה לקבל תמיכה של אחד המועמדים האיכותיים ביותר לראשות העיר מבין אלה המתמודדים, תוך כדי הקמפיין נוכחנו לדעת שדרכינו משותפת, גילנו שיש לנו את אותן מטרות, ויתרה מכך אנחנו רואים יחד את עניין צביונה של העיר שנותנת כבוד למסורתיים, לדתיים ולחילונים, אהבתי שאפרים כמוני שמר על פוליטיקה נקייה ללא התדרדרות לשיח מכוער, ולכן אני אומר דיי להולכת השולל, דיי לפייק ניוז, התושבים יודעים את האמת".

לסרי אמר "כולם מדברים על איחוד אנחנו עושים איחוד, אני אקדים ואומר למי שבטח ירצה לשאול, לא הבטחתי שום דבר לאפרים מיכאלי, ואנחנו באים בשילוב ידיים לטובת תושבי אשדוד בלבד".

לסרי סיים ואמר "אני רוצה לומר לכם שאנחנו לא מפחדים מאיחוד, להפך אני קורא להם תתאחדו, והנה אני מציג לכם סקר שמצביע ע"כ שגם אם מתאחדים זה לא יעזור להם כי אני אנצח ב- 56%, דבר נוסף וחשוב אנחנו בעד העלאת אחוז ההצבעה, זה דבר שחשוב לכולנו".

כזכור, אמש פרסמנו כי המועמד לראשות אפרים מיכאלי עשה סקר שמוכיח כי בידיו אלפי קולות בודדים שללא ספק יכולים להכריע את המועמדות לראשות העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך