הנהג שדרס למוות את אביעד ז"ל הורשע – האב "הכרית נרטבת כל לילה"

שנתיים לאחר האסון הקשה שפקד את משפחת אלמלם מאשדוד, כאשר בנם ובת דודתו נדרסו ע"י נהג שנעצר כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול, הוא הורשע וגזר דינו ינתן בעוד חודש, אביו התראיין לאתר החרדי 'בחדרי חרדים' כשהוא חנוק מדמעות וגעגועים לבנו הצעיר
הנהג שדרס למוות את אביעד ז"ל הורשע - האב "הכרית נרטבת כל לילה"

שנתיים לאחר הטרגדיה הקשה בה נהרגו אביעד אלמלם בן ה- 18 מאשדוד ובת דודתו אלישבע חדד ז"ל מבני ברק, נהרגו כאשר היו בדרכם לסליחות בכותל – הורשע היום הנהג שנהג תחת השפעת סמים ואלכוהול.

אביו של אביעד, מיכאל אלמלם תושב רובע ט' אמר בראיון לעיתונאי אלי שלזינגר באתר החרדי 'בחדרי חרדים' כי "הכרית של אשתי עדיין לא יבשה, בלילות כשעולים לישון הכרית נרטבת שוב ושוב, בפרט בחגים, זה מאוד מאוד קשה. התחושות בבית מאוד מתוחות, הילדים בבית זוכרים ודואגים. אפילו שהם קטנים הם מתעניינים מה עשו לאותו נבל. אנחנו משתדלים לעשות הרבה לעילוי נשמתו".

האב מיכאל איתו ערכנו ראיון בעבר בעיתון 'המגזין' הוסיף ואמר לאתר 'בחדרי חרדים' כי "הציעו לנהג להביע חרטה, התנצלות – הוא סירב. צריך שהעונש יהיה במידה חמורה, כדי שאחרים לא יגיעו לסיטואציה הזו. לא מדובר בשוגג אלא במזיד". סיכם האב כשהוא חנוק מדמעות.

כאמור, היום בית המשפט הרשיע אותו בהריגה, נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים ושיבוש הליכי משפט, כאשר בעוד חודש ינתן גזר הדין שיקבע כמה שנים הוא ישב בכלא.

צילום תמונה: באדיבות המשפחה – בתמונה מצולמים אביעד ובת דודתו אלישבע ז"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך