שחקנים בריאים תוצאה ישנה. אשדוד נוצחה על ידי חולון בבית 94:71

מכבי אשדוד התחילה את הליגה ברגל שמאל, עם הפסד חוץ 103:59 למכבי ת"א במשחק אליו הופיעה בסגל חסר מאוד. ביום ראשון היא שיחקה בסגל מלא יותר, אבל שוב נוצחה, הפעם 71:94.
שחקנים בריאים תוצאה ישנה. אשדוד נוצחה על ידי חולון בבית 94:71
שפרד בהופעת בכורה. הקבוצה בהופעה פחות טובה. (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

לפני מחזור מכבי אשדוד/באר טוביה הגיעה ללא סגל כמעט למשחק מול מכבי ת"א והובסה 103:59. הפעם חשבו שמול חולון הסיפור יהיה אחר, כי זה גם בבית, גם כי חלק גדול מהשחקנים חזרו וגם שחקן רכש שחדש, ווינסטון שפרד הוחתם. בסוף אולי השחקנים היו בריאים אבל תוצאה דומה, עוד הפסד הפעם 94:71.

סטול קלע שלשה ראשונה במדי קבוצתו החדשה ואחרי שסחט פאול בלתי ספורטיבי קלע פעמיים מהקו ומצא את מילבורן לשלשה, 2:7. קליין היה גם זה שסגר ריצת 0:15 וקבע יתרון 7:17 לאורחים. שפרד קלע נקודות בכורה בארץ והראה ניצוצות מכישרונו, בעוד בצד השני קליין הגיע כבר ל-13 נקודות ללא החטאה והרוש חתם את הרבע ביתרון 18:28.

השליטה של חולון נמשכה גם בתחילת הרבע השני. האורחים המשיכו להגיע לסלים קלים ואטקינס קבע תוצאה כפולה, 22:44. שפרד אסף נקודות מהקו ואשדוד הורידה ל-48:33. שון ג'ונס עצר את הריצה בדאנק ופניני עם הבאזר קבע 35:52 לסגולים-צהובים.

רוזפלט מנסה ולא מצליח כמו כל אשדוד (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אשדוד שיפרה את ההגנה בפתיחת המחצית השנייה ובהובלת סטול ניסתה להתקרב סטול המשיך וצימק ל-13. אשדוד לחצה יפה על הכדור למספר פוזשנים, אבל שמחון גרם לה לרדת מזה עם שלשה מהפינה ושפרד חתם את הרבע בפיגור 70:55. שמחון הגדיל ל-20 הפרש עגול, מעיין המשיך להילחם וביחד עם רוזפלט הוריד מעט, 82:66. ווייאט העלה את ההפרש מעל 20 וגם דדון נכנס לשחק, 71:94 לחולון בסיום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך