מושלמת וראשונה. הפועל אשדוד במקום הראשון בליגת העל בכדוריד

אשדוד גברה על נס ציונה 25:33 והיא הראשונה בליגה והיחידה כרגע עם 3 ניצחונות משלושה משחקים. הליגה תצא לפגרה עד 2.11
מושלמת וראשונה. הפועל אשדוד במקום הראשון בליגת העל בכדוריד
טל הרשקוביץ מאשדוד מול אורן מאירוביץ' מנס ציונה. (צילום: משה דהן)

אם היינו צריכים דוגמא ליכולת העונה של הפועל אשדוד בליגת העל בכדוריד, אז המשחק מול נס ציונה הוא הדוגמא הכי טובה. נס ציונה שנחשבה "לסוס השחור" של הפועל אשדוד, לא היוותה יריבה לאשדוד שגברה עליה 33:25. אשדוד עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות מ-3 משחקים ורק מכבי ראשל"צ, שלא שיחק השבוע, יכולה להגיע למאזן הזה.

שתי הקבוצות הגיעו למפגש עם מאזן מושלם של שני ניצחונות, אבל מלבד דקות הפתיחה (1:3 לנס ציונה) – המשחק היה בשליטה מוחלטת של אשדוד. נס ציונה נאלצה להסתדר ללא שלומי צייטלר הפצוע והבוסני אליס ממיץ' שהורחק במהלך המחצית הראשונה בכרטיס אדום לאחר עבירה גסה.

האשדודים הגדילו את היתרון בשלהי המחצית השנייה כבר לעשרה שערים – 20:30. שערים של ישראל ביטרמן ונועם אטישקין קבעו את התוצאה הסופית 25:33. אשדוד יוצאת לפגרת הנבחרת במקום הראשון. הליגה תתחדש ב-2.11.

הבקיעו לאשדוד: טל הרשקוביץ – 9,  אדיר כהן – 7, גבור לנגהאנס – 5, שרון שלם – 4, יוסי ביטרמן – 3, ישראל ביטרמן – 2, שי הרשקוביץ, עמרי קושמרו ודור קלדרון – 1 כל אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך