תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 12/10/18 ועד 18/10/18
תמונת מזלות

טלה:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים.

בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור.

זוגיות: זוגיות פושרת וחוסר בלהט או העדר של תשוקה מאפיינים את הקשר הזוגי שלכם. תהליך זה מתרחש היות והשגרה הפכה בת בית בביתכם. כדי לחולל שינוי ממליץ לכם הקלף השבועי למצוא תחומי עניין משותפים בינכם לבין בן הזוג שלכם. לרווקים: זהו שבוע טוב להכרויות חדשות. הפגנת חוכמה ושכל טוב, יאפשרו לכם להרשים את מי שאתם מעוניינים בקרבתו. שבוע מבורך חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון" ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

שור:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב לריפוי ואיחוי של מערכות יחסים שחוו לאחרונה משבר. באופן כללי: כדי שתוכלו להמשיך ולקדם תהליך בו אתם מצויים כעת, יהיה עליכם ליצור השלמה בין המודע לתת המודע. רק שיתוף פעולה בין שני הגורמים הללו יאפשר לכם להשלים ולקבל את מצבכם בהווה מתוך אמונה וידיעה שכל מה שמתרחש בחייכם, קורה רק לטובה.

בעבודה: העניינים הולכים בכיוון חיובי. ניתן לומר שמעריכים אתכם וסומכים עליכם. אומנם הדבר לא בא עדיין לידי ביטוי בתלוש השכר שלכם, אך איש אחד חכם אמר פעם: "טוב שם טוב משמן טוב" ובעתיד גם הערכה וגמול כספיים יגיעו.

לעצמאיים שבניכם, זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. הקלפים מורים לכם שהגיעה העת להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים אשר מונעים מכם את פריצת הדרך לה אתם מייחלים.

לפנויים: זהו זמן טוב לבצע מהלכים אשר ישפיעו על עתידכם הזוגי. אתם אנרגטיים מתמיד, חשים טוב ומשדרים ביטחון כלפי הסביבה, נצלו זאת לתעלתכם.

לנשואים: הזדמנות לשיפור וחיזוק הקשר הזוגי תגיע. לאלו מכם שיבחרו לנצל את ההזדמנות שניתנה להם, צפוי תהליך מהנה משולב ברומנטיקה ורוחניות. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין.

בריאות: נלחצים נפשים גורמים לגופכם להיות במתח וניתן לומר שבשבוע זה הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. כדי ליצור שלווה ולהגביר את החיוניות של גופכם, מומלץ בחום להירגע מבחינה נפשית בעזרת יוגה, הילינג מדיטציה או שיחות נפש. כלים אלו יכולים להוביל את נשמתכם לנקודת איזון והחלמה. טיול או חופשה עולים על הפרק צאו ותהינו. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנן אלפי מצוות שאתם יכולים לקיים. האם אמרתם "בוקר טוב" וחייכתם, או התפללתם רגע אחד בכנות? התמורה על כך אינה ניתנת לתיאור.

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. זמן לעשייה ולפעולה ומהלכים שיתרחשו בשבוע זה חיוביים בעבורכם. כסף, כסף, ועוד פעם כסף זהו המוטיב המרכזי שמעסיק השבוע את בני מזל תאומים. לאלו שנמצאים בסיומה של עסקה חשובה או רכישה של נכס משמעותי כגון דירה או עסק, מראים הקלפים על הצלחה רבה. לממתינים למלגה או הלוואה יש סיכוי גבוהה שתקבלו את מבוקשכם.

בעבודה: למרות התנודתיות הרבה אתם מצליחים להחזיק מעמד ואף נפתחת בעבורכם הזדמנות חיובית לשיפור. לאלו מכם שהתחילו עבודה חדשה, ניתן לראות התקדמות מהירה והשתלבות חיובית במקום החדש. לאלו מכם שעוסקים באמנות, כתיבה ויצירה- זהו זמן טוב להתגבר על החששות ולהוציא את עבודתכם לאור.

זוגיות: קשר או מחויבות זוגית בה אתם מצויים אינם גורמים לכם לסיפוק והנאה. אתם מגיעים לשלב בו עליכם להחליט לאן פניכם מועדות ובתוך לבכם מתקיימים שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות.

לרווקים: זהו זמן טוב לראות ולהיראות. צאו מהבית חשפו את עצמכם לסביבה. תהליך זה יזמן לכם את היכולת לפגוש אנשים מעניינים. אירוע או מפגש משפחתי נראה באופק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגאווה מונעת צמיחה רוחנית. על מנת להינצל מן הגאווה יש להבחין בין יהירות לבין הכרת הטוב. יהירות = אני עשיתי את זה, סימן שאני יותר טוב מהאחרים. הכרת הטוב = תודה לאל שנתן לי הזדמנות כזאת שמאפשרת לי ליהנות ולהתקדם!

סרטן:

שבוע לא קל ניצב בפתח. עייפות אנרגטית יוצרת לחץ נפשי. מומלץ בחום להעיזר בטיפולים אנרגטים ובחשיבה חיובית כדי להתגבר על מצב הרוח הירוד.

באופן כללי: תהליך שמסתיים כמו למשל: גירושין, פיטורין גורם לכם למפח נפש. תהליכים חיצוניים ונסיבות שונות מציבים בפני רבים מבני מזל סרטן, שינויים כאלה ואחרים (הן בתחום האישי, הרגשי והן בתחום המקצועי) אשר למעשה הם לא היו מוכנים לעשותם מיוזמתם. שינויים אלו יצריכו מכם להסתגל למצבים חדשים אשר בתחילה עשויים להראות לכם כקשים ובלתי נסבלים אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים אשר קרו הסירו מעליכם גורמים שונים אשר הגבילו ועיכבו את התפתחותכם. עליכם לדעת ולהבין שהכול כתוב ושלכול דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית. שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש כך סתם. יחד עם זאת יש לזכור שהרשות נתונה וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם עומדת לעזרתכם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ולעצב את גורלכם. לכן, קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית.

זוגיות: השבוע יש להתנהל בזהירות בכול הקשור למערכות יחסיים רגשיות. רומן שמסתיים או קשר שחדל מלהתקיים מבחינה רגשית, יוצרים אווירת קדרות. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק צפוי שחרור שמעיד על סיום של תקופה משמעותית בחייכם.

בריאות: האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם. כמו כן, יהיה עליכם השבוע להקפיד ולהיזהר מתאונות, נפילות וחבלות הן בבית והן מחוצה לו. הקפדה וערנות ימנעו כאבים מיותרים. טיפ מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדו במחשבות משמחות ומעצימות.

לשבוע טוב יותר: מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדו במחשבות משמחות ומעצימות.ותוכלו בעזרת השם להתגבר על כול חולשה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הייעוד העליון בחיים הוא להגיע להבנה שאין כוח אחר פרט לה', ושכל הישגנו נובעים מרצונו. זוהי מהות המצווה "אל תאמינו באלים אחרים" וזוהי מצווה תמידית משום שעלינו להיאבק ביצר הרע כל הזמן.

אריה:

לאחרונה, רבים מבני מזל אריה מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. ההתעלמות מדרישותיכם המוצדקות גורמת לכך שהדחפים הראשוניים שמתקיימים בכם הם תסכול, אכזבה וכעס. דחפים אלו יכולים לגרום לכם לפעול בכוחניות יתר להשגת מטרותיכם. קלף הכוח ממליץ לכם לנהוג בצורה שונה ויעילה יותר. אתם מוזמנים להתחבר לכוחות עדינים ורכים על מנת שתוכלו להשיג את מבוקשכם. עליכם לזכור שהשימוש בכוח ובאגרסיביות גורר בעקבותיו כוחניות ואגרסיביות גם מן הצד השני לכן בשבוע הקרוב, נסו לאמץ גישה אחרת אשר מבטיחה לכם שברכות ובנועם תוכלו להשיג יותר.

בעבודה: זהו זמן טוב להתבלט ולהוביל. היכולת שלכם לעבוד בשיתוף ובצוות חשבות מאוד לכן הקפידו בשבוע זה להיעזר בסובבים אתכם ולשתף פעולה עם כול גורם שמזמין אתכם לעשות זאת.

זוגיות: השבוע יש להיעזר בסבלנות ומתינות. רק בצורה כזו שבה אתם מוכנים להכיל, להקשיב ולעיתים גם להבליג או לוותר יאפשרו לכם להפיק מהקשר שלכם את המיטב. נושאים שקשורים בתקשורת מינית צרכים להגיע לידי דיבור או שיח כזה או אחר. לרווקים: אפשרות למצוא שותף אמת עולה על הפרק והכרויות חדשות שבהן את עסוקים כעת יכולות לעלות יפה ולהוביל לתוצאות חיוביות ואף למיסוד של הקשר. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לבו של הטיפש הוא בפיו. פיו של החכם הוא בלבו..

בתולה:

היכולת להכיל אכזבה מבלי שהיא תשבור את לבכם חשובה ביותר. רבים מבני מזל בתולה נמצאים בתהליך שבו הם מחפשים משמעות לחייהם. תהליך זה של חיפוש עצמי אחר מהות, משמעות, מטרה ואתגר, הינו תהליך חיובי, והבלבול וחוסר הודאות שנלווים אליו, הינם תהליכים מבורכים שמטרתם היא לעודד אתכם לחשיבה חיובית שבעקבותיה- מעז, אמור לצאת מתוק. פניה להכוונה ולייעוץ כזה או אחר, יסייעו בידכם למצוא ולאתר את הדרך בה עליכם לצעוד.

בעבודה: למרות שלכאורה הכול זורם, נפשכם אינה יודעת מנוח ובתוך לבכם אתם חשים שעדיין לא מצאתם את אשר יצאתם לבקש…

בכל הנוגע לכספים: רצוי בשבוע זה לנהוג במשנה זהירות לפחות עוד שבוע ימים. זוגיות: קרירות ריחוק יוצרים חוסר חדווה זוגיות ושיעמום זוגי. לאלו מכם שיבחרו להכניס קצת רוחניות ורוגע לחייהם צפויות שיחות נפש שיובילו להבנה ושיתוף פעולה. בכול מקרה אתה חייבים להכיר שזוגיותכם עלתה על שרטון ויש צורך דחוף לפנות לטיפול, או לעזרה כזו אחרת שתכניס שינוי חיובי בקשר שבו אתם מצויים.

בריאות: נושאים שקשורים בבריאות הלב והולכת הדם בצורה יעילה לכול אברי הגוף עולים על הפרק. איזור חלש בית החזה והלב. נטייה לדכאון ולעצבות נובעים מרחמים עצמיים שאתם חייבים לטפל בהם.

טיפ לשבוע טוב יותר: חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. שבוע טוב חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרווח היחיד מחוסר בחירה הוא אי לקיחת אחריות והימנעות מכישלון או מאמץ. עליכם לזכור מי שלא עושה לא טועה ושרשת ההצלחה בנויה גם מחוליות קטנות של כישלונות.

מאזניים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחדשות רגשית ולהתפתחות רוחנית.

באופן כללי: לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לנושא אישי ורגשי רב משמעות בחייכם. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת ליבכם, ההשקעה בסופו של דבר משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

זוגיות: שבוע חיוב מבחינה רומנטית.

לאלו מכם המחפשים זוגיות: זהו זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצם. הכרות חדשה יוצרת עניין וחשק.

לנשואים שביניכם: בחרו לשלב בשגרת חייכם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה, וצפו לשבוע מעניין . . . לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה זוגית קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב.טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. ההנאה מובטחת.

טיפ לשבוע טוב יותר: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בירמיהו ט' פסוק כב' כתוב: "כֹּה אָמַר יְהוָה, אַל-יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל-יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר, בִּגְבוּרָתוֹ; אַל-יִתְהַלֵּל עָשִׁיר, בְּעָשְׁרוֹ". פרוש: אדם צריך להיות צנוע ועניו גם אם הוא חכם, גיבור או עשיר. זכרו אל תשוויצו.

עקרב:

אווירה קלילה יותר, מעניקה לשבוע הקרוב את ההזדמנות להיהפך ולהיות למשמעותי ודומיננטי בתהליך השינוי שחל בכם כעת.

באופן כללי: שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. זהו שבוע נהדר להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית, והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים. היכולת שלכם להקשיב ולהטות אוזן לאחר, חשובה מאוד בשבוע זה, לכן אל תמהרו להשיב והקפידו להקשיב.

בעבודה: זה שבוע דחוס, יהיה עליכם לקבל החלטות שונות. הקלפים ממליצים לכם לפעול ולקבל החלטות מתוך הרגש ואז הדברים יצליחו.

זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות. לרווקים שביניכם יהיה זה זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שיתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. רומן או קשר ישן שמתחדש, צריך להישקל לגופו של עניין. ומתוך ראייה מפוקחת להשיב על השאלה, מה הקשר הזה באמת נותן לי? ולמה אני פה? לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת, צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות וחשיבה חיובית יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכול הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם.

התיקון השבועי: לזרום מבחינה רגשית ולהתחבר אל החלקים הרגשיים שלכם. שבוע מבורך ידידיי ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעתים קרובות, דווקא אלה שזקוקים באופן נואש לעזרה, הם אלה שנמנעים מלבקש אותה. לכן היו קשובים לסובבים אתכם ובעת הצורך הגישו עזרה בצורה טקטית ועדינה.

קשת:

רבים מבני מזל קשת חשים כי היגיעה העת לשינוי ולהתחדשות בחייהם, התחדשות אשר תביא לשינוי מרענן ומשמעותי בתחום העבודה והקריירה ובתחום האישי והזוגי. הקלפים מצביעים על כך שאין לכם את הכוחות ואת אומץ הלב הדרוש על מנת לקום ולעשות את השינוי הדרוש למען עצמכם ורבים מכם פשוט בוחרים במודע בדרך הקלה והיא לשבת ולקטר, להיסחף בנחל החיים ולחכות לנס. עליכם לדעת ולהבין שבדרך זו לא תשיגו דבר ולא תקדמו את השינויים אותם אתם מבקשים לעצמכם. על מנת שתוכלו להתקדם ולשפר את המצב בו אתם מצויים יהיה עליכם לקום ולעשות. אמונה בעצמכם, בדרככם ובבורא עולם תסייע בידכם להתמודד עם הפחדים והחששות שמלווים אתכם ומונעים מכם להגשים את עצמכם.

בעבודה: עצבנות וחוסר שקט ילוו את השבוע הקרוב ויש נטייה להיקלע לוויכוחים עם הסובבים אתכם. מצב זה נובע מעצם העובדה שהבטן שלכם מלאה ביקורת שעד עתה נמנעתם לומר אותה בגלוי ובחרתם ל'החליק', להתעלם. עליכם לדעת ולהבין כי לא לעולם חוסן והדחקה של הדברים שמפריעים לכם לא תשפר את מצבכם. ביקורת שתאמר בצורה רגועה ובונה תאפשר לכם לפרוק את המתח והלחץ שהצטבר בתוככם. זוגיות: באופן כללי, אין זה שבוע זוגי ולכן, השבוע אין לכם הרבה חשק לפוצי מוצי והזוגיות שלכם נכנסת לתרדמת קלה שמובילה למתח. חשוב לידע את בן הזוג שלכם שזהו מצב זמיני שקשור אך ורק בכם ולא בו!! ולו, אין כול קשר לחוסר החשק שפוקד אתכם.

לפנויים: משבר כזה או אחר וחוסר הסכמה עם החבר או החברה, עלול להוביל לריב ואף לפרדה.

בריאות: לחץ כזה או אחר מערער את שווי משקלכם הבריאותי ועלול להוביל לירדה ביכולת של גופכם להגן עליכם. עשיית הילינג או כול טיפול אנרגטי אחר יכולים לעזור. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעתים קרובות הבעיה האמיתית היא שהאדם אינו יודע מה הוא רוצה. ומי שאינו יודע מה הוא רוצה אינו יכול ללחוץ על הדוושה ולהגיע למחוז חפצו.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. עיקרו של שבוע זה יעמוד בסימן העבודה, הפרנסה והקרירה.

באופן כללי: רבים מבני מזל גדי עוברים לאחרונה סיעור מוחות לגבי סוגיה זו או אחרת. פנייה לייעוץ והכוונה יתנו לכם את היכולת להגיע לבחירה או החלטה נכונה.

בעבודה: עליכם לקבל החלטה ומתקיים בכם מאבק פנימי הגורם להתלבטויות לגבי הדרך בה עליכם לפעול. הרשו לעצמכם להתלבט, בדקו את כל האפשרויות הקיימות, רק כך תוכלו לגבש דעה ודרך פעולה. לאחר שסקרתם ובדקתם את כל האופציות, תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה. הרחבת סמכות או קידום כזה או אחר עולים על הפרק. למחפשי העבודה: ניתן לומר שהשבוע יזמן לכם הזדמנות חדשה לעשייה ברוכה ופרודוקטיבית. הזדמנות זו ניתנת לכם משמים ומטרתה להביא לשינוי חיובי בתחום זה. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל שניתן להם משמים, צפוי שינוי חיובי ומרענן אשר ישפיע על הקריירה המקצועית שלכם בטווח הארוך.

זוגיות: הדגש בשבוע זה נמצא בתקשורת המינית שבתוך הקשר. הקלף השבועי מלמד שיש לתת לנושא האינטימי בתוך הקשר את המקום הראוי לו.

לפנויים: הזדמנות טוב להיכרות מעניינת מגיע. לכן היו פתוחים לקבל והיו מוכנים להעניק מעצמכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: ש ככול שאדם גדל ומתפתח ייצרו גדול ממנו. לכן, היזהרו בגאווה וגלו צניעות וענווה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לגדולה מגיעים כשצועדים בעקבות הנשמה, תוך רתימת כוחותיו של הגוף.

דלי:

שבוע חיוב בפתח. זמן טוב להפגין דומיננטיות והחלטיות.

באופן כללי: השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה.

בעבודה: זוהי תקופה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה.

לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת.

בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ.

לזוגות שביניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום.

טיפ לשבוע טוב יותר: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם לטובה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל חיינו מורכבים מאין ספור החלטות. הסך הכולל של החלטותינו, גם אם כל אחת מהן קטנה בפני עצמה, הוא זה שקובע את איכות חיינו. עליכם לדעת ולהבין שלחיות נכון משמעותו להחליט.

דגים:

למרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם לממש תקווה או אפילו להפוך חלום למציאות.

באופן כללי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים, נזילות, הצפות, סתימות, אין מים חמים. עלולות להתרחש. תחזוקה מונעת יכולה בהחלט לחסוך לכם עבודה רבה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי.

למחפשי העבודה: בשורות טובות בדרך אליכם ועבודה או עיסוק חדש וטוב בדרך אליכם.

זוגיות: האופציות שטמונות בזוגיותכם לא באות לידי מימוש והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה.

לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת, לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. איזור רגיש בגוף: ברכיים וגב תחתון. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך