האשדודי המכוער: הכלבה גססה במרפסת ללא אוכל ושתייה

שכנים עם לב גדול הזעיקו כוחות כיבוי שיחלצו כלבה מוזנחת מבעלים חסרי לב שהרעיבו אותה ללא אוכל ושתייה

מקרה נוסף של חשד להתעללות בבעלי חיים: כבאי תחנת אשדוד והשוטרים בעיר הצילו אתמול (ראשון) כלבה ממוות. זאת, לאחר ששהתה במרפסת דירה בעיר במשך כמה ימים תחת החום הכבד. לפי שעה, איש עדיין לא נעצר או נחקר בנושא. הכבאים והשוטרים הוזעקו בשעות הצהריים לבניין מגורים בעיר. הם גילו במרפסת אחת הדירות בקומה השישית כלבה שאינה יכולה לזוז. לכן, החליטו הכבאים להזעיק מנוף כדי להוריד את הכלבה.

בשלב מסוים, הכבאים איתרו את בעלת הדירה שהגיעה למקום ופתחה את דלת הבית. כששאלו אותה מדוע השאירה את כלבתה במרפסת, הסבירה שהיא אינה מעוניינת בה. הכבאים הזעיקו למקום פעילים למען בעלי חיים. אחת מהם, טניה מעמותת "החבר הטוב שלי", שכנעה את בעלת הדירה לתת את הכלבה לעמותה והיא מיד הועברה לבית חולים וטרינרי במושב שדמה שליד קריית מלאכי.

ג'ני פרידמן, מתנדבת בעמותה סיפרה כי הכלבה הושארה במרפסת לבדה, בלי אוכל ובלי מים. "היא הייתה זרוקה במרפסת של הבית ללא יכולת להזיז את גופה", ציינה. לדבריה, "הצוות בבית החולים הווטרינרי היה ערוך לקבל אותה. נתנו לנו נוזלים, אנטיביוטיקה וויטמינים. הכלבה סובלת מאנמיה קשה ורזון קיצוני. בבית החולים היא אכלה קצת ונשארה לאשפוז. אנשים רבים שאלו לשלומה והציעו אומנה ואימוץ, ועכשיו אנחנו רק מקווים שהיא תשרוד. היא במצב קשה מאוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך