אזהרה: יתכן וגבר שאובחן חולה בחצבת באשדוד הדביק מאות בני אדם

מקרה מוזר ומסוכן של חולה שהגיע לבית החולים אסותא בעיר ואובחן כחולה חצבת, מאיים על מאות בני אדם איתם הוא בא במגע, כרגע שניים נוספים נדבקו ואושפזו, למעלה מ- 30 חוסנו, והעבודה למנוע התפשטות רק החלה
אדם מאושפז

הסיפור הבא הוא אחד המוזרים שארעו בארץ בתקופה האחרונה, אם כי עם יכולת לחזור על עצמו יותר מפעם אחת, הכל החל לאחר ביקורו של גבר תושב העיר בבית החולים אסותא אשדוד, כשהוא עם תסמינים של חום וכאבים, תוך דקות אחדות הוא אובחן ע"י הצוות הרפואי כחולה חצבת כך פרסם הערב הערוץ הראשון 'כאן'.

הדבר הראשון שעשה בית החולים היה לבדוק עם מי החולה בא במגע, כיוון שסיכוי גדול שאם אכן הוא בא במגע עם אנשים הוא הדביק אותם, מבירור קצר עם החולה הבין צוות בית החולים כי ישנה בעיה גדולה, כיוון שהחולה היה יום קודם באירוע משפחתי ענק, ובא במגע עם בין 500 ל- 1000 אנשים.

האירוע התקיים בבני ברק ולכן החלו בבית החולים להיעזר בחולה, על מנת להביא לבית החולים לפחות חלק מהאנשים איתם בא במגע, ועד עכשיו חוסנו למעלה מ- 30 אנשים, כאשר עוד רבים צפויים להגיע, במהלך היום האחרון הגיעו לבית החולים שני חולים נוספים בחצבת שנדבקו מאותו אדם, לאחר שבאו איתו במגע.

תגובת בית החולים טרם התקבלה במערכת, וכשתתקבל נפרסמה במלואה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך