מושיק גאלמין בא לחדש לכם את הבית

גלאמין אשר עוסק כבר שנים בתחום עיצוב בתים בתכניותיו הפופולאריות בטלוויזיה מגיע לאשדוד עם הרצאה מרתקת שנוגעת לעיצוב רגשי.
מושיק גאלמין בא לחדש לכם את הבית
קרדיט: יח"צ

מושיק גלאמין, מעצב הום סטיילינג מוביל בארץ ואושיה מפורסמת בפני עצמו, מנחה מזה שש עונות את התוכנית המצליחה ״בא לחדש לכם״. בתוכנית, מושיק וצוות המומחים, מגיעים לדירות של משפחות ישראליות, מעצבים ומחדשים את הדירה והרהיטים בעזרת עבודה עצמית ורעיונות ייחודיים.

כמו כן, בעקבות אהבתו ותשוקתו לתחום העיצוב והאסתטיקה, יצר מושיק את המוצר "אינסטבלוק", מיזם שהושק על ידו ביחד עם אחותו מיכל גלאמין מתוך תפיסת עולם אקולוגית.

"אינסטבלוק" מאפשר להדפיס תמונות אישיות על בלוקים מעץ וחומרים מיוחדים נוספים, שאפשר להניח או לתלות בבית. התמונות מודפסות בעזרת מדפסת בעלת טכניקה ייחודית, כאשר הבלוק מוכן במקום ובתוך דקות ספורות. "אנחנו חיים בעידן בו אנשים לא מדפיסים תמונות בכלל, אבל ביום מצטלמות פי שניים תמונות יותר ממה שצולמו בעשור האחרון", הוא מספר.

גלאמין ממשיך ומסביר: "התמונות היחידות היום שתראי בבית בישראל הן על מגנטים מאירועים. אנחנו מביאים משהו מוחשי וחי שאי אפשר אפילו להדפיס שניים ממנו כי הטקסטורה של החומר מעניקה לו חיים חדשים”.

כיום משודרת העונה השביעית של תוכניתו של גלאמין, שבמסגרתה הוא מגיע לבתים ומשדרג להם את אחד החדרים בבית. על התוכנית הוא מספר: "גיליתי שאנשים מאוד אוהבים להכניס טרנדים הביתה, אבל הרבה פעמים זה פשוט נראה אותו דבר. תחשבי למשל על שלטים כאלו שאנשים תולים בבית. כולם אותו דבר. אני כל יום רואה לפחות שלושה בתים של לקוחות והדברים חוזרים על עצמם”.

קרדיט: יח"צ

ויש לו גם מספר עצות שימושיות, אז תרשמו: "אני בעיקר נוהג להשתמש בפריטים קיימים ולעצבם מחדש, בהתאם לצרכים הקיימים. אני מעדיף זאת מאשר לרכוש פריטים חדשים, ראשית, ממניעים אקולוגיים, שנית, ממניעים כלכליים, אך לא מעט ממניעים עיצוביים ואותנטיים. מאחר ובית זה אוסף של בחירות. כל בחירה שנעשית מתוך רגש ומשהו שמשמח אותך היא בחירה טובה. ברוב המקרים, כשמדובר בעיצוב, אני גם מציע להכניס דברים שאתם אוהבים. אנשים שיש להם דברים רגשיים בבית, יאהבו יותר להיות בבית" כך הוא מסביר.

גלאמין מגיע להרצאה חווייתית ומרתקת באשדוד 'עיצוב מתוך רגש'-בתים ואנשים. ההרצאה תערך ביום רביעי,17.10.18 בשעה 20:30, במרכז הקהילתי 'טנה' (רובע ה') ברח' שלום שבזי 3. שם ידון על נושא הבית, אנשים ומקומנו בבית. ההרצאה נוגעת במגוון נושאים בתחום הלבשת הבית, עיצוב אינטואיטיבי ויצירת סביבה מחודשת. נוסף על כך, מושיק יציג בהרצאתו פתרונות באמצעים פשוטים תוך הסתכלות מחודשת ואישית על החומר הקיים. יתרה מזאת ההרצאה תעסוק גם כן בצורות/חללים/צבעים/הרמוניה, טיפים שונים וטריקים של ארגון ואחסון עם סגנון ושימושים חוזרים.

עלות כרטיס להרצאה: 20 ש"ח בלבד, כחלק ממיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי', למידע והזמנות:08-8555478.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך