המטרה: לחזור לליגת העל

צהצרת כוונות ראשונה במ.ס. אשדוד: בקל, מונד ועזריאל סיכמו על הישארותם בקבוצה, וזאת בנוסף לשחקני הבית שהודיעו פה אחד "אנחנו נחזיר את מ.ס. לליגת העל במהרה!"
ימשיך באשדוד. טום מונד צילום: פבל טולצ'ינסקי

למרות שסוגיית המאמן עדיין לא נסגרה באופן סופי, במ.ס. אשדוד לא מחכים ורוצים להשלים את בניית הסגל לעונה הבאה בהקדם. בשבוע החולף נפגש ג'קי בן זקן עם מספר שחקנים אשר סיכמו כי ימשיכו בשורות מ.ס. אשדוד גם בעונה הבאה. בין השחקנים שסיכמו לעונה נוספת באשדוד טום מונד (שאשדוד מימשה את אופציית הרכישה לגביו), רועי בקל וחן עזריאל שחוזרים מפציעות וישמחו להיות גורם מרכזי בחזרה של אשדוד לליגת העל.
יחד עם שחקנים אלו, ימשיכו באשדוד גם הצעירים המקומיים המוכשרים וביניהם שחקני הנבחרות השונות גדי קינדה, ניב זריהן, אור אינברום ומיכאל אוחנה, לצד הוותיקים יותר רחמים צ'קול, מיקי סירושטן, בנצי מושל ואחרים.
בקבוצה מבטיחים סגל של ליגת העל, כאשר בנוסף לחלוץ המבטיח דין דוד שצפוי לעלות מהנוער ולהשתלב בקבוצה, יתוספו עוד מספר שחקנים שישלימו סגל איכותי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך