סיכום עונת הרחצה ומקרי הטביעה באשדוד

עונת הרחצה הגיעה אתמול לסיומה ואיתה הנתונים על מקרי הטביעה בערים השונות בארץ. בחופי העיר אשדוד טבעו במהלך עונת הרחצה 15 בני אדם
סוכת מציל

הקיץ הגיע לסיומו ואיתו גם עונת הרחצה. דו"ח הנתונים על מקרי הטביעה בארץ מציג כי השנה חלה עלייה במספר מקרי הטביעה שהסתיימו במוות. בשנת 2017 מספר מקרי הטביעה עמד על 39 בני אדם בכל הארץ. והשנה 2018  דווח על כ-257 בני אדם, בהם 72 שטבעו למוות בישראל.

כמו כן, בחופי העיר אשדוד טבעו במהלך עונת הרחצה 15 בני אדם. ביניהם, יוחאי אלקיים ז"ל בן ה- 27, שטבע למוות בחוף המצודה כאשר ניסה להציל נערה מטביעה בחוף. האירוע התרחש לפני מספר חודשים בתאריך 19.8.

יתרה מזאת, מקרה טביעה קשה, נוסף בעיר אירע כאשר נער כבן 16 טבע בחוף גיל בתאריך 8.4. ופונה לבי"ח אסותא בעיר לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה.

צילום: דוברות מד"א

בנוסף, סך הכל שני בני האדם טבעו כאשר פונו במצב בינוני ועוד עשרה מקרי טביעה הסתיימו במצב קל.

רק אתמול, יום לאחר סיום עונת הרחצה דיווחנו על מקרה טביעה בחוף הים באשדוד, כאשר גבר כבן 60 פונה לבית החולים אסותא אשדוד לאחר מאמצי החייאה מוצלחת שהחזירו אליו את ההכרה.

פרט נוסף וחשוב לא פחות הוא שהשנה בשונה משנים עברו, לא היו טביעות בבריכות בעיר אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך