"מעונה לעונה אנחנו רואים שכדורסל הנשים בישראל מתעצם ומתחזק"

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת הליגה בעוד שבועיים. גם העונה יהיו 10 קבוצות בליגה. גם השנה מכבי בן אשדוד מועמדת לכל התארים.
"מעונה לעונה אנחנו רואים שכדורסל הנשים בישראל מתעצם ומתחזק"
קפטניות ליגת העל (באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

בעוד שבועיים תפתח ליגת העל בכדורסל נשים. גם השנה ישחקו בה עשר קבוצות, שתי קבוצות גם יחנכו העונה אולמות חדשים משלהן, אליצור חולון והפועל פתח תקוה.

"מעונה לעונה אנחנו רואים שכדורסל הנשים בישראל מתעצם ומתחזק", אמרה איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים, "כולנו זוכרים את העונה שעברה שהייתה עונה תחרותית מאד. שלוש קבוצות: רמת חן, אשדוד וחולון סיימו את העונה הסדירה עם מאזן זהה של 17 ניצחונות ו-6 הפסדים. התחרותיות יוצרת עניין.  המגמה לגדל דור חדש של ישראליות בליגת העל נמשכת, ולקבוצות מגיע יישר כוח על הראייה קדימה לטווח רחוק".

גם השנה המועמדת הבולטת של רוב הקבוצות, אם לא כולן לאליפות היא מכבי בן אשדוד שזכתה בדאבל. אשדוד שינתה את פניה, אבל זה לא שינה את הסיכויים מבחינתן. באשדוד אגב כמו בכל עונה מצהירים גם כי המטרה היא הדאבל.

שטרק: "בעונות האחרונות, הצלחנו להרחיב משמעותית, ולמעשה להכפיל פי שלוש את תקציבי הספורט לליגות הנשים הבכירות בענפי הכדור, כך שאם בשנת 2015 התחילה כל קבוצה בליגה את העונה עם תקציב קטן של 150 אלף שקל בלבד,  אנחנו מצפים כי ההשקעה בספורט הנשים המקצועני תישמר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך