הרצל שיטרית בפוסט זועם נגד יונתן גפן: "אדם בזוי שימכור את נשמתו לשטן"

הרצל שטרית, תושב אשדוד שאיבד את אשתו אירית במהלך מבצע 'עופרת יצוקה' לאחר שנפגעה מרסיס של קסאם שנחת לידה, תוקף בחריפות את המשורר יונתן גפן בעקבות התמונה שפרסם בסופ"ש - התמונה והפסוט זכו לאלפי שיתופים ברשת ואף לכתבות ואזכורים באתרים הכי גדולים בארץ
הרצל שיטרית בפוסט זועם נגד יונתן גפן: "אדם בזוי שימכור את נשמתו לשטן"

הרצל שטרית, תושב אשדוד מוכר שאיבד את אשתו אירית ז"ל במהלך מבצע 'עופרת יצוקה' לאחר שנפגעה מרסיס של קסאם שנחת לידה, תקף בפוסט נוקב כשמצורפת תמונה שלו עם הכיתוב "לכל מחבל מתאבד צריך לתת כדור בראש" את המשורר יונתן גפן בעקבות התמונה שפרסם במהלך הסופ"ש האחרון. גפן נראה בתמונה כשהוא לבוש בחולצה עליה הכיתוב: "כל מה שמחבל צריך זה חיבוק".

"כדי להישאר בתודעה הציבורית, יונתן גפן יוצר כל כמה חודשים פרובוקציה. הכל בשם הצחוקים והסטאלבט. בישראל יש אלפי משפחות שאיבדו את יקיריהם בפיגוע על ידי מחבלים נתעבים. אני ומשפחתי – אחת מהן. אשתי אירית ז״ל נרצחה לפי 10 שנים". עוד המשיך שטרית לכתוב: "אין יום שעובר ללא כאב, כאב שמפלח את החזה. נשאר חלל ענק בלב, אין יותר שינה רציפה בלילה. הכאב נמצא בכל רגע במהלך היום. להוריה של אשתי נגמרו החיים, ביתם השמח הפך להיות בית עצוב. אין יום ללא בכי ואין רגע ללא כאב".

"יש לי ארבעה ילדים מדהימים. שתי הבנות הגדולות התחתנו והייתי צריך ללוות אותן לבד לחופה, כשדקה לפני ניגבתי מעיניהן את הדמעות. הייתי צריך לשמוע אותן אומרות שביום השמח שלהן אמא שלהן, אהבתן הגדולה, לא נמצאת כאן. יש לי גם שלושה נכדים מדהימים שלא יזכו להכיר את סבתא שלהם לעולם. שבתות וחגים ובכלל בכל מפגש משפחתי- זה כבר לא אותו דבר", מספר שטרית.

לבסוף רשם: "יונתן, הכל מותר בשם הסטאלבט והצחוקים, צחוקים בדם ליבם של אחרים, העיקר שיזכרו שאתה קיים. תלך קיבינימט אתה והחיבוקים שלך – אדם בזוי שימכור את נשמתו לשטן בשביל 5 דקות של תודעה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך