חשיפה: צבי צילקר שוקל לפרוש ממפלגתה של גלבר ולתמוך בלחמני

דרמה בשידור חי בתכנית הבוקר של שי מלול ברדיו 'אשדוד אונליין' לאחר חשיפת צעדיו של ראש העיר לשעבר צבי צילקר, שהגיעה לאחר חשיפת הקלטות החדשות של גלבר בשידור חי
צבי צילקר צפוי להיות מס' 3 ברשימתה של הלן גלבר

חשיפה דרמטית של שי מלול בתכנית הבוקר של רדיו 'אשדוד אונליין' לאחר השמעת הקלטות החדשות של הגב' גלבר, בהם נשמע כי הגב' גלבר לכאורה עושה מעשים שהם ניגוד עניינים חמור ויוצא דופן.

בעקבות הפרסומים חשף המגיש שי מלול כי ראש העיר לשעבר צבי צילקר, המשמש מספר 2 במפלגתה של גלבר למועצת העיר, שוקל ברצינות לפרוש ממפלגתה, ולהסיר את התמיכה ממנה לראשות העיר, זאת בעקבות השיח ברחוב האשדודי על פרשיית ההקלטות שצוברת תאוצה.

יתרה מכך, יועציו של ראש העיר בעבר צבי צילקר לוחצים אותו לתמוך במועמד לראות העיר מר אלי לחמני, שהיה חבר מפלגתו בבחירות האחרונות, ובתקופה האחרונה צובר תאוצה בבחירות לראשות העיר.

כרגע מדובר בעניין שנלקח ברצינות בסביבתו של צבי צילקר, שככל הנראה מאס בביזיונות הללו ומעדיף לסיים את הקריירה באופן רגוע ושקט, לטענת מקורביו הוא יקבל החלטה עד תחילת השבוע הבא כיצד להגיב והאם לפרוש ממפלגתה של גלבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך