המשחתת USS Ross הגיעה לנמל אשדוד

המשחתת היא חלק מהצי השישי של חיל הים האמריקני. לראשונה מאז 1999 אוניית קרב של חיל הים האמריקני עוגנת בנמל אשדוד.
המשחתת USS Ross הגיעה לנמל אשדוד
המשחתת בנמל. (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

יום היסטורי עבור נמל אשדוד, לאחר 19 שנים הגיע המשחתת  USS Ross לנמל. לראשונה מאז 1999 אוניית קרב של חיל הים האמריקני עוגנת בנמל אשדוד

המשחתת USS Ross, היא חלק מהצי השישי של חיל הים האמריקני. במהלך ביקורה, המלחים של USS Ross יבקרו במקומות שונים בישראל וישתתפו בפרויקט לחיזוק הקשר עם תושבי אשדוד.

ביום חמישי הקרוב שגרירות ארצות הברית בישראל תערוך אירוע מיוחד לציון יום ההולדת ה-243 של חיל הים האמריקני.

מלווים את המשחתת לנמל. (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

יושבת ראש חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, ציינה כי חזרתן של ספינות חיל הים האמריקני לנמל אשדוד מסמלת את עומק היחסים בין ישראל וארצות הברית.

הוזמן בכור אמרה: " כי "זהו רגע היסטורי חשוב לנמל אשדוד, שמארח בשמחה את שותפינו מארצות הברית ושואף לחזק את הקשרים שלנו עם חיל הים האמריקני. לישראל ולארצות הברית יש אינטרסים משותפים באזור זה, לכן טבעי שנארח עוד ועוד ספינות מארצות הברית בנמל אשדוד בעתיד הקרוב. בשל המיקום הגיאוגרפי של נמל אשדוד, הוא לא רק השער הכלכלי של ישראל, אלא גם נקודת מעבר אסטרטגית וגיאופוליטית של החלק מזרחי של הים התיכון".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך