נקודה קשה. אשדוד חזרה ממשחק חוץ קשה מול הפועל ת"א בתוצאה מאופסת.

מ.ס אשדוד רצתה לחזור לצבור נקודות לאחר ההפסד 4:1 מול נתניה במחזור הקודם. היא שיחקה בחוץ מול הפועל ת"א והקהל שלה. זה הלך לה קשה ונגמר בתיקו מאופס, כשת"א הייתה קרובה יותר להשאר עם 3 הנקודות. אבל מי יזכור? יזכרו את הנקודה. מחמאות לג'ראפי ולהגנה.
נקודה קשה. אשדוד חזרה ממשחק חוץ קשה מול הפועל ת"א בתוצאה מאופסת.

הפגרה הזאת של הנבחרת באה לאשדוד טוב. היא חיכתה לה. בוודאי אחרי השבוע שעבר שהיה קשה לה. הפסד מול נתניה בבית וכל הסיפור סביב יצחק אספה. אשדוד רצתה לעצור, אפילו להביא נקודה. נקודה שתרגיע. היה ברור שיהיה לה קשה מול הפועל ת"א בחוץ מול הקהל שלה. זה באמת הלך קשה, כשת"א קרובה וראויה לניצחון ואשדוד בעיקר מתגוננת עם מתפרצות, במיוחד במחצית השנייה, או רק בשנייה. אבל זה נגמר בתיקו מאופס. עכשיו יש זמן להרגע. אשדוד יוצאת למנוחה עם 8 נקודות. לא מעט. ותודה להגנה ולג'ראפי שחתום יותר מכל על הנקודה הזו.

בובי מילבסקי מאמן אשדוד פתח בהרכב שונה מהמשחק האחרון. יואב ג'ראפי הפצוע חזר לשער, אבל רומן הבראן, מהבולטים באשדוד, ירד לספסל. במקומו עלה לראשונה בהרכב דור גלילי. מילבסקי ניסה אולי להעביר מסר לאחר משחק ההפסד לנתניה 4:1. חסר היה עושה משחק. אבל בספסל היו לו כלים התקפיים טובים כמו דן ביטון, בנצי מושל, חן עזריאל  וגדי קינדה.

הפועל ת"א ניצלה את השליטה בקישור ופתחה בלחץ מאסיבי על שער אשדוד. רועי זיקרי היה  פעמיים במצב של שער (4, 9) ואשדוד נחלצה מזה. אבל המגמה הייתה ברורה. הפועל באה לכבוש שער מהיר עם דחיפה של הקהל של הפועל ת"א, שמגיע תמיד באלפיו.

חזר להרכב. ג'ראפי (צילום: טל אקוקה)

המשחק לאחר רבע שעה נראה כאילו נרגע ואשדוד השתחררה מעט. אומנם לא הגיעה ליד השער של ת"א יותר מידי, אבל המשחק הפך להיות משחק של רחבות. בדקה ה-33 רמזי ספורי הזכיר בהחמצה גדולה כמה הכל יכול ברגע להתהפך. אשדוד הייתה זקוקה לחילוף. למישהו שיחזיק את הכדור, שינהל את המשחק, רק בדקה ה-38 בכדי להמחיש, ניר ברדע נגח לידי שוער ת"א לבקוביץ' בהתקפה המסוכנת הראשונה של אשדוד במחצית הראשונה.

שי אליאס בדקה ה-42 פגע בקורת אשדוד. יותר מאשר אשדוד שיחקה, שיחק לה המזל. הקבוצה חיכתה לרדת למצחתי להתאושש אולי לעשות את החילוף הנדרש. בזה היא עמדה המחצית נותרה מאופסת.

קנזביץ' בעוד עבודת הגנה (צילום: טל אקוקה)

החליוף אכן הגיע. גדי קינדה נכנס במקום יעקובוביץ' עם פתיחת המחצית השנייה, כשהרצון ברור, מישהו שיארגן מעט את המשחק. אבל גם המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הפועל ת"א ומיד עם פתיחתה מנע ג'ראפי שער ראשון לת"א מעוד בעיטה של אליאס ואחרי 6 דקות עוד פעם, הפעם מצב של כמעט מאה אחוז מבעיטה של ספורי.

מילבסקי הוציא את איבנצ'יץ' הפצוע והכניס את דן ביטון. שחקן יצירתי שיכול להשאיר שחקן למצב של שער ואפילו לכבוש בעצמו. הוא וקינדה אמורים היו לשנות את המשחק של אשדוד. זה כמעט קרה בדקה ה-58. דן ביטון הגיע מול לבקוביץ', אבל בזוית לא טובה ואת הבעיטה שלו הצליח לבקוביץ' לעצור. זה היה קרוב.

ברדע וגלילי מחכים לכדור. (צילום: טל אקוקה)

בדקה ה-77 למרות הכל אשדוד כמעט עקצה וכבשה. קנזביץ' קיבל כדור למתפרצת כשהוא לא בנבדל, הוציא רוחב מעולה לדור גלילי שבעט את כדור הרוחב מהחמש לחוץ. החמיץ הזדמנות של שער בטוח. החמצת המשחק. 9 דקות לסיום עוד חילוף התקפי של אשדוד. הבראן נכנס סלומון ירד לספסל. שניות אח"כ כמעט הבראן סיים מתפרצת של אשדוד ברשת, אבל בעט חלש מידי ולבקוביץ' עצר. הבראן הסביר למה מקומו על המגרש כשניסה 2 דקות אח"כ שוב את לבקוביץ' ושוב הוא עצר. גוטליב עוד כמעט כבש בתוספת הזמן, אבל זה נגמר באפס אפס, קשה, אפילו מאוד. אבל במחזור הבא לאחר הפגרה יזכרו רק את הנקודה. גם זה משהו.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, עמית ביטון, ברדע, ברוסיץ', סולומון (הבראן, 81), יעקובוביץ' (קינדה, 46), אווסו, גלילי , קנזביץ', איבנצ'יץ' (דן ביטון, 53).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך