בובי מילבסקי: "באים לנצח את הפועל ת"א כמו שאנחנו באים לנצח כל משחק".

הקבוצה נוצחה בשבוע שעבר 4:1 על ידי נתניה ובאשדוד רוצים יותר מהכל לחזור לצבור נקודות מול הפועל ת"א ביום שני (20.30, המושבה). גיל כהן ותום מונד ייעדרו.
בובי מילבסקי: "באים לנצח את הפועל ת"א כמו שאנחנו באים לנצח כל משחק".
מתכונן להפועל ת"א. מילבסקי

במ.ס אשדוד רוצים יותר מכל לחזור לקצב צבירת הנקודות של הקבוצה מפתיחת העונה. הקבוצה שנוצחה במחזור האחרון 4:1 על ידי נתניה בבית, צברה עד כה 7 נקודות מ-5 מחזורים ותנסה ביום שני במשחק שינעל את המחזור השישי לחזור עם נקודות מהמשחק מול הפועל ת"א (20.30, המושבה).

המאמן בובי מילבסקי התייחס למה שהיה מול נתניה ומה שהוא מקווה יהיה מול הפועל ת"א: "אנחנו קבוצה צעירה והשערים שקיבלנו מול נתניה היו ברגעים שלא היינו בפוקוס. אבל עדיין זו אחת מפתיחות הליגה הכדי טובות בשנים האחרונות".

לגבי המשחק מול הפועל ת"א : "כל משחק הוא משחק אחר. כרגע אנחנו צריכים לשים את כל תשומת הלב לקראת המשחק הבא והמשחק הבא הוא מול הפועל ת"א. נתכונן למשחק הזה כמו כל משחק שבו אנחנו מגיעים לעשות את המכסימום ולנצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך