וינסטון שפרד חתם במכבי אשדוד/באר טוביה לחודש

השחקן בן ה-25, 2.03, הוא בעל אזרחות אמריקאית ומשחק בליגה במונטנגרו. הוא הגיע לחודש להחליף את מארק טולפסן. היו"ר אסולין לשחקני הנוער ששיחקו:זו הזדמנות אולי חד פעמית עבורכם לשחק מול מכבי ת"א. המאמן בראד גרינברג: "אקח מזה את הדברים הטובים".

מכת הפציעות של מכבי אשדוד/באר טוביה כבר הביאה לפעולה אחת מהירה, החתמת שחקן חדש בקבוצה בתוך לחודש ימים.

מי שהגיע לארץ הוא וינסטון שפרד, 25, 2.03, שחקן אמריקאי שמשחק בקבוצת מורנר מהליגה במונטנגרו. הוא אמור להחליף את מארק טולפסן וכרגע הגיע לחודש ימים. יש כמובן בהסכם גם סעיף של הארכה אם אשדוד תרצה אותו להמשך העונה. את דבר החתמתו גילה המאמן בראד גרינברג במסיבת העיתונאים לאחר המשחק מול מכבי ת"א.

אשדוד שעלתה לשחק עם זר אחד ורק 4 בכירים בגלל מכת הפציעות של לא פחות מ-7 שחקנים, הבינה שהיא צריכה מהר לחזק את הסגל. אשדוד רצתה לדחות את המשחק שהסתיים בניצחון 59:103 של מכבי ת"א, אבל מכבי ת"א ומנהלת הליגה, לא הסכימו. גרינברג אמר במסיבת העיתונאים: "נהנתי מ-15 הדקות הראשונות וזהו. אבל אקח מכאן את הדברים הטובים. זה לא טוב לליגה ש-4 שחקני נוער יישחקו מול מכבי ת"א, אבל אמרו שיש לחץ של משחקים ואי אפשר לדחות".

היו"ר ארמונד אסולין אמר לשחקני הנוער הצעירים שקיבלו הזדמנות: "זו הזדמנות חד פעמית אולי עבורכם לשחק מול מכבי ת"א במקום הזה. תהנו מזה ותתנו את מה שאתם יכולים על הבמה הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך