אבל כבד: הפיגוע בברקן הכה במשפחת יחזקאל מאשדוד

שעות אחדות לאחר הפיגוע הרצחני בברקן, מתברר שלהרוגה קים ז"ל קשר הדוק עם העיר אשדוד, ומשפחתה של בעלה המוכרת מאוד בעיר, הוכתה בהלם ותדהמה לאחר הפרסום על מותה הרצחני ביידי מחבל בן 23 אחריו מתנהל מצוד
אבל כבד: הפיגוע בברקן הכה במשפחת יחזקאל מאשדוד

קים לבנגרונד יחזקאל, בת 28 מראש העין, נשואה ואם לתינוק בן שנה וארבעה חודשים, היא אחת מהנרצחים בפיגוע הירי שהתרחש היום באזור התעשייה ברקן שבשומרון.

קים היא אשתו של גיא יחזקאל אשדודי מוכר מאוד, שהעתיק את מגוריו לאחר נישואיו עם קים לראש העין, גיא הוא נכדו של ניסים יחזקאל עיתונאי לשעבר מאשדוד ונחשב לדמות מוכרת בעיר, משפחתו של גיא מחזיקה בעסק גדול בעיר שנקרא "בית הכ.נ.ר" באזור התעשייה.

ע"פ העדויות קים לבנגרונד יחזקאל נכפתה באזיקונים, על-ידי המחבל הפלסטיני, ונרצחה יחד עם חג'בי, מנהל הכספים של החברה, שהיא עבדה כמזכירתו.

דודתה של קים, יהודית שפטר, אמרה לחדשות עשר: "השמיים נפלו עלינו והתנפצו. קים תמיד היית חייכנית וטובת לב, ילדה מתוקה ויפה, הספיקה לשים את בנה בגן בשעה 07:15 ונפרדה ממנו לבלי שוב. לא הגיוני שנקבור את ילדנו. מישהו צריך לתת לנו תשובות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר כי: "מדובר בפיגוע טרור. כוחות הביטחון מבצעים מרדף אחרי הפוגע. אני בטוח שיתפסו אותו ונעמיד אותו לדין. שולח תנחומים בשמי ובשם הממשלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך