נחשף סקר מפתיע למועצת העיר שנעשה ע"י מועמד לראשות העיר

סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות, כאשר לפחות שתי מפלגות קיימות נמחקות ושתיים חדשות נכנסות למועצה

הבוקר בתכניתו שת שי מלול ברדיו 'אשדוד אונליין', עלה לשידור העיתונאי המקומי ועורך עיתון 'כאן דרום אשדוד' דור גפני, וחשף סקר למועצת העיר, שנעשה ע"י אחד המועמדים לראשות העיר, לאחר שגפני ירד מהקו גילה המגיש שי מלול שהסקר נעשה ע"י המועמד סניה כצנלסון.

הסקר מעיד כי מפלגתו של כצנלסון 'אשדוד ביחד' תקבל בבחירות הקרובות למועצה 7 מנדטים, אחריה באופן מפתיע מתייצבת רשימת 'אשדוד בתנופה' של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שבאותו הסקר מביאה חמישה מנדטים.

מיד לאחר מכן נמצאות המפלגות החרדיות שס ואגודת ישראל שמחזיקות בשלושה וחצי מנדטים (ששווים לארבעה), בסקר של כצנלסון מופיע שרשימתה של הלן גלבר עתידה להכניס 2 מנדטים, כמו גם רשימתו של אלי לחמני.

מי שעוד מופיע בסקר באופן מפתיע, זו תנועת 'הלביאות', שמביאה 2 מושבים במועצת העיר, כאשר מפלגת 'אשדודים' נעה סביב מנדט אחד עד שניים.

עוד הפתעה שנרשמה בסקר הזה, היא שרשימתו של עו"ד אלי נכט נכנסת לעם מנדט וחצי לפחות, עוד הפתעה שנרשמה היא שסגן ראש העיר בוריס גיטרמן ורשימתו למועצה 'קהילת אשדוד' לא עוברת את אחוז החסימה כרגע.

לסיום נאמר ע"י גפני כי גם משה בוטרשווילי שנמצא במועצת העיר, לא נכנס למועצת העיר בסקר שבוצע ע"י מכון סקרים מהגדולים ביותר בארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך