קרע קטן במפשעה לגיל כהן יעדר מול הפועל ת"א

השחקן הצעיר ינוח לפחות שבוע ולא יישחק בשני (20.30, המושבה). בקבוצה אומרים: "המשחק מול נתניה מאחורינו". לא ברור עדיין אם גדי קינדה ישולב במשחק או יפתח בהרכב.
קרע קטן במפשעה לגיל כהן יעדר מול הפועל ת"א
מתכוננים להפועל ת"א.

במועדון ספורט אשדוד מתכוננים לקראת המשחק מול הפועל ת"א ביום שני (20.30, המושבה). דבר אחד ברור, בקבוצה עשו הכל להשאיר את משחק ההפסד 4:1 מול נתניה במחזור האחרון מאחוריהם.

בקבוצה היה מי שאמר כי : "אנחנו חייבים לשים את המשחק הזה מאחורינו. צריכים תמיד להסתכל על המשחק הבא. היה מה שהיה מול נתניה ועכשיו המשחק החשוב זה מול הפועל ת"א".

בשורה אחת כבר קיבלו בקבוצה. המגן הצעיר, גיל כהן, לא יישחק. בחמישי הוא עבר בדיקה והתגלה כי הוא סובל מקרע קטן במפשעה. המשמעות שבוע של מנוחה לפחות. כהן אגב נפצע במשחק מול מכבי נתניה במחזור הקודם ומאז לא התאושש.

גדי קינדה, קשרה של הקבוצה שחזר מפציעה, עשוי ככל הנראה להשתלב במשחק ולא לפתוח. אבל ייתכן כי המאמן בובי מילבסקי יחליט בכל זאת לפתוח איתו. התפתחויות יהיו סמוכות למשחק. מי שיחזור להרכב הוא השוער יואב ג'ראפי שהיה חולה במשחק מול נתניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך