יש שוער בשער. אשדוד גברה על הרצליה בכדוריד בהצטיינות השוער סטויקוביץ'

במשחק מעולה של שוער הפועל אשדוד, טומיסלב סטויקביץ', סגרה הפועל אשדוד מהר מאוד את משחק החוץ בהרצליה וניצחה 19:31. במחזור הבא אשדוד תארח את נס ציונה. אשדוד במקום השלישי עם מאזן מושלם.
יש שוער בשער. אשדוד גברה על הרצליה בכדוריד בהצטיינות השוער סטויקוביץ'

יש מי שאומר ששוער הוא חצי קבוצה. ביום שישי, טומיסלב סטויקוביץ', שוער קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הוכיח שיש בזה משהו. בממשחק שבו היה מעל כולם הוא היה האחראי הישיר לניצחון החוץ 19:31 של קבוצתו על הרצליה.

אשדוד עם שריקת הפתיחה הרגישה למעשה בבית ופתחה בשליטה. השוער סטויקוביץ החליט שהיום שום כדור לא יחדור לשער ועשה זאת בגדול עם  65% עצירה. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של סטויקוביץ', סליחה, אשדוד – 8:13.

עם פתיחת המחצית השניה המגמה רק נמשכה. שרון שלם עם ארבע השערים רצופים הגדיל את הפער ל-7 שערים. בעשר דקות האחרונות נראה שהמשחק רק לפרוטוקול. הרצליה ניסתה לצמצם אך אשדוד שמרה על הפער ועל המומנטום וניצחה בתוצאה 19:31. במחזור הבא אשדוד תארח את נס ציונה. אשדוד במקום השלישי עם מאזן מושלם.

הבקיעו לאשדוד: שלם ולנגהאנס 6 כל אחד. קושמרו והרשקוביץ טל -5 כל אחד, כהן – 3, קלדרון, סויסה, מלול, הרשקוביץ שי ואוקסבורד  1 כל אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך