עוה"ד שייצגה את משפחת מור: "מתקשים לקבל את המילה זיכוי"

עו"ד רות אלדר שייצגה את משפחת המנוח איתי מור ז"ל, מטעם תכנית סנ"ה (סיוע לנפגעי עבירות המתה), לאחר שנרצח על ידי שכנם אמיר בסטיקר, שבית המשפט קבע שהוא לוקה בנפשו מוסיפה: "נפגעי העבירה נאלצים להתמודד לא רק עם העובדה שיקירם נרצח, אלא גם עם העובדה שהרוצח לא ייענש, כאילו מעולם לא ביצע את המעשה".
עוה"ד שייצגה את משפחת מור: "מתקשים לקבל את המילה זיכוי"
איתי מור ז"ל

‏עוה"ד רותי אלדר מהסיוע המשפטי, אשר ייצגה את משפחת מור בתיק רצח יקירם איתי מור ז"ל, מגיבה על 'זיכוי'  שכנם הרוצח אמיר בסטיקר. כך עולה מהדברים של מי שייצגה את משפחת המנוח מטעם תכנית סנ"ה (סיוע לנפגעי עבירות המתה):

עו"ד אלדר: "בהמשך להחלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע לזכות את הנאשם אמיר בסטיקר שדקר למוות את איתי מור ז"ל בחדר המדרגות בבניין מגוריהם באשדוד, לאחר שנקבע כי בסטיקר לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירה אך הוא נמצא כשיר לעמוד לדין":

היא מוסיפה: "בני המשפחה לא חולקים על ממצאי הפסיכיאטר שעל פי חוות דעתו נמצא כי הנאשם לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירה, אולם מתקשים לקבל את השימוש במילה 'זיכוי' לרוצח, גם אם הוא לוקה בנפשו. נפגעי העבירה נאלצים להתמודד לא רק עם העובדה שיקירם נרצח, אלא גם עם העובדה שהרוצח לא ייענש, כאילו מעולם לא ביצע את המעשה. הנאשם, שנמצא כשיר לעמוד לדין, הודה בכל עובדות כתב האישום לאחר שבית המשפט הבהיר לו שהוא ״מודה בביצוע עבירה של רצח״. הכרעת הדין קובעת שהנאשם רצח את שכנו, אך מזכה אותו בשל מצב נפשי בעת ביצוע העבירה. הנאשם הותיר אלמנה וארבעה יתומים קטנים ומשפחה שלמה שנהרסה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך