נעמה קוסמטיקה בהרצאה מיוחדת – משנה סיפורי חיים

נעמה קוסמטיקה מגיעה לאשדוד בהרצאה שתעסוק בשינוי ושיפור איכות החיים
נעמה קוסמטיקה בהרצאה מיוחדת - משנה סיפורי חיים
קרדיט: יח"צ

נעמה קוסמטיקה מגיעה לאשדוד בהרצאה ייחודית. היא מנכ"לית המרכז "נעמה קוסמטיקה להתפתחות אישית", מומחית לתת מודע ומרצה בתחומי חשיבה תודעתית. נעמה בעלת תואר שני בחינוך וספרות ובנוסף בעלת ניסיון של שלושים שנים כאשת חינוך.

תחום ההתמחות שלה הוא שיפור ביצועים והובלה למסע של גילויי עצמי של אנשים, תוך שימת דגש על הכוח ליטול שליטה מלאה על הרגשות, על הגוף וכלל החיים.

קרדיט: יח"צ

כמו כן, היא בעלת דרגה גבוהה בארץ ללימודי NLP – master trainer, ומפתחת השיטה הייחודית להתפתחות אישית. כיום, נעמה מרצה ומפתחת סדנאות וכן מספקת ייעוץ לארגונים. היא מובילה מאות אנשים לשינוי סיפור חייהם ולשיפור איכות חייהם.

נעמה מספרת: "לכולם יש רגע בחיים בו הם מרגישים ויודעים כי הם חייבים שינוי והשינוי עשוי להיות בכל תחום: במערכות יחסים, בהגשמה, בקריירה ובזוגיות. אם רק תרצו לשנות את סיפור חייכם תוכלו לפרוץ את הגבולות המוכרים לכם על ידי לקיחת אחריות אישית".

ההרצאה תערך ביום שלישי, 9.10 בשעה 20:30, מרכז קהילתי 'תקוותנו', רח' המעפילים 21, אשדוד.20 ש"ח בלבד כחלק ממיזם 'התושב במרכז הקהילתי'. למידע והזמנות:08-8523187

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך