גם מפלגת 'קול הלב' הודיעה על תמיכה ביחיאל לסרי לראשות העיר

לאחר שבבחירות הקודמות לא החליטו במי לתמוך עד הרגע האחרון, הפעם מפלגת קול הלב הודיעה קצת פחות מחודש לפני הבחירות שמעומדה לראשות העיר הוא ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי
גם מפלגת 'קול הלב' הודיעה על תמיכה ביחיאל לסרי לראשות העיר

מפלגת קול הלב בראשותו של איציק בן חמו, אשר הכניסה בבחירות הקודמות שני מנדטים, ומתמודדת בבחירות הקרובות יחד עם מפלגת 'יחד' של אלי ישי, שנציגה הוא דוד אוזן מס' שתיים ברשימת קול הלב, הודיעה היום על תמיכה בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

איציק בן חמו יו"ר המפלגה כתב בדף הפייסבוק שלו "כל תושב ראוי וזכאי להיות רצוי ולחוש חיוני, לכל אדם יש מקום בקהילה . זה המסר של תנועת ״קול הלב״ מאז שנוסדה ע״י ר׳ אליהו בן חמו ז״ל, וזה המוטו ש״קול הלב״ חרטה על דיגלה בכל שנותיה.

תמיכתנו בראש העיר דר׳ יחיאל לסרי נועדה לחזק את העשייה בכל התחומים החברתיים ובהעמדת התושב במרכז ואנו מאמינים כי ביחד נוכל להפוך את אשדוד לעיר דוגמא גם ברמת השירות לציבור ובשימת דגש על התושב הפרטי.

אני קורא לכל מי שזוכר את מפעל חייו של אבי ר׳ אליהו בן חמו ז״ל ולכל מי שמוקיר את זכרו ומכיר תודה על עזרתו לכל אדם , לסייע ככל שיכול להצלחת התנועה. שלכם בידידות ובהתחייבות להמשיך ולפעול עבור כל תושבי אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך