האישה מצאה מכשירי האזנה מתחת למיטה

האישה מאסה בכך שבעלה מפלרטט עם חברותיה, ומנהל רומנים מאחורי גבה, והגישה נגדו תביעה לגירושין, בתגובה החל הבעל עוקב אחריה ברחבי הבית, נכנס עימה לשירותים ותוקע בה מבטים עוינים. בחיפוש שערכה האישה בבית, היא גילתה שהבעל הטמין מכשירי האזנה מתחת למיטתה, וכך מאזין לשיחותיה עם חברותיה

בשלוש השנים האחרונות החלו יחסיהם של בני הזוג להתערער עקב התנהגותו הבוטה של הבעל, נהג מונית במקצועו. הבעל החל לפלרטט עם חברותיה בצורה בוטה, ולהעיר להן הערות מיניות. החברות מצדן, העירו לאישה על התנהגות בעלה, וזו התעמתה איתו.

בשיחתם הודה הבעל בהתנהגותו, התוודה בפני האישה כי הפסיק להימשך אליה, ואף גילה לה שהוא נוהג לשכב עם נשים בהן הוא פוגש במהלך עבודתו, וגם עם זונות.
האישה, שאהבה את בעלה, וחרדה לשלום חמשת ילדיהם וגורל משפחתם, ביקשה מהבעל להצטרף אליה לייעוץ זוגי, על מנת לשקם את יחסיהם. הייעוץ הזוגי כשל, ובמהלכו התברר לאישה שהבעל פשוט מאס בה, ומעוניין להמשיך לגור עימה בשל הנוחות, ולשכב באופן מזדמן עם נשים אחרות.

כתוצאה מכך, החליטה האישה להגיש נגד הבעל תביעה לגירושין, אך השניים המשיכו לגור באותה הדירה. לדברי עו"ד עינבר לב, מהיום בו הגישה האישה את תביעתה, הפך הבעל את עורו, והחל להתנהל באופן מאיים ומטריד ביותר. לדבריה, החל הגבר עוקב אחר האישה לכל מקום בבית. כשנכנסה להתרחץ, הוא נהג להצטרף אליה ולהטיל את צרכיו, חרף מחאותיה. כשישבה בסלון הוא היה יושב מולה ונועץ בה מבטים עוינים, ולא נותרה לה פינה פרטית אחת, חוץ מחדרו של בנם הגדול, ששירת בצבא, שהפך, בשל סכסוך בני הזוג לחדר השינה שלה. בחדר זה נהגה האישה לבלות את שעותיה הפנויות, לשוחח בטלפון ולצפות בסדרות האהובות עליה.

בשל האווירה העכורה בבית, החלה האישה לצאת מהבית, ולהיפגש עם חברותיה בבתי קפה וגני משחקים. להפתעתה, לכל מקום אליו הגיעה, היה מגיע גם בעלה, מביט בה ובחברותיה במבטים עוינים, ומגביר את תחושת המועקה הקשה שממנה ניסתה להשתחרר. בצר לה, התייעצה האישה עם פרקליטתה, עו"ד עינבר לב, אשר אמרה לחפש מכשירי האזנה בחדר השינה שלה. ואכן, חיפושיה לא העלו חרס, והיא מצאה מכשיר האזנה שהוצמד אל תחתית המיטה, ממנו, כך הסיקה, הצליח הגבר להתחקות אחר מעשיה, ולעקוב אחריה באופן מטריד ומאיים.

האישה מיהרה לשוחח עם עו"ד לב, אשר ייעצה לגשת באופן מיידי ולהתלונן נגד בעלה על הטרדה מאיימת. ואכן, לאחר שהתגלו הממצאים בבית הזוג, הורתה המשטרה על הרחקתו של הבעל לשבוע ימים.
מיד לאחר הגשת התלונה, הגישה עו"ד עינבר לב בקשה בהולה לבית המשפט לענייני משפחה, למתן צו למניעת הטרדה מאיימת, במטרה להרחיק את הבעל מהאישה, ולאסור עליו לעקוב אחר האישה, להתקשר אליה, או לשלוח לה מסרונים.

"מטרת החוק למניעת הטרדה מאיימת, היא להגן על אדם מפני פגיעה בשלוות חייו, בפרטיותו, בחירותו או בגופו, בידי אדם אחר שנקט נגדו הטרדה מאיימת, או שפגע בגופו", מסבירה עו"ד עינבר לב. "החוק נועד למנוע הטרדות, שאינן בגדר עבירה פלילית, אך עלולות להגיע לאלימות ממשית, ויש בהן כדי לגרום לאי יכולתו של המוטרד לקיים שגרת חיים רגילה".

לדבריה, כפי שעולה מהמסכת העובדתית, התנהגותו של הגבר נופלת בגדרי המונח "הטרדה מאיימת": הוא איים ועודנו מאיים על האישה באופן קבוע, פוגע בחופש התנועה שלה, בולש אחריה, מתחקה אחר תנועותיה ופוגע בפרטיותה. כמו כן, הוא נוהג להאזין לשיחותיה האישיות של האישה. "האישה מוטרדת באופן שיטתי ואובססיבי על ידי הגבר, ושלוות חייה נפגעת באופן ממשי", אומרת עו"ד לב. "בנוסף, קיים חשש כן וממשי להמשך עתידי לפגיעה בה, ואף להקצנתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך