ליגת הנשים בכדוריד יצאו לדרך הגברים יוצאים להרצליה

נשות הפועל אשדוד ישחקו בחוץ ברביעי מול הפועל פ"ת. הגברים יצאו במסגרת המחזור השני למשחק (הראשונים, 16.00) מול הרצליה.
ליגת הנשים בכדוריד יצאו לדרך הגברים יוצאים להרצליה

משחקי הנשים בליגת וינר בכדוריד יוצאו לדרך היום,רביעי. קבוצת הנשים של הפועל אשדוד תפגוש את נשות הפועל פתח תקוה במשחק חוץ ראשון, אשר ייערך באולם בפתח תקוה.

ג'וני אולניק, מאמנה החדש של הקבוצה , בעל ניסיון רב וידע נרחב עוד יותר, יוביל את הקבוצה השנה להישגים אליהם הם שואפים. קלי אוויזרט, השוערת אשר משחקת מזה עונות ספורות בקבוצה, מקבלת בברכה את השוערת הותיקה אושרית אוחיון והפיבוט טטיאנה צ'ורוב אשר חוזרות ללבוש את מדי הקבוצה לאחר מספר שנים בהן שיחקו בקבוצות אחרות. אל סול כהן, נוי בונבידה וליאן אילוז הצעירות, מצטרפות צעירות מוכשרות נוספות, ניקול פסחקוב, טל אסרף ונוי קולי. חבורת נשים זו מתחזקת עוד יותר בעזרת שלוש הזרות, אשר אשדוד הפכה לביתן השני, ווי יקה דורדביץ', רדמילה (רדה) בוגדנוביץ' ודריה קוט.

הגברים יתארחו אצל בני הרצליה (16:00, הראשונים). בהרצליה טענו כי הם מחפשים איזון, אבל הקריסה ברחובות – מיתרון 6 שערים בפתיחת המחצית השנייה להפסד ב-4 שערים, ובכלל 33 שערי הספיגה – מעוררים תהיות ומדליקים נורות אזהרה. הפועל אשדוד מגיעה הרבה יותר נינוחה אחרי ניצחון קליל על הפועל קרית אונו 23:32. טל הרשקוביץ, ששיחק בעונה שעברה בהרצליה, היה נהדר עם 9 שערים. גאבור לנגהאנס עדיין צריך לשפר את האחוזים, אבל מהווה כוח משמעותי מהקו האחורי (תרם 6 שערים).  טומיסלב סטויקוביץ', שוער אשדוד, היה נהדר עם 17 עצירות מ-33 זריקות – 52%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך